Ik heb vrienden in London, en tja.... ik most ze gewoon zien... Seether wilde ik ook graag zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
wat bracht jou daar dan? als ik vragen mag..
en daarvoor naar londen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:43 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
ik denk een concert
nee dat snap ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:44 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in London, en tja.... ik most ze gewoon zien... Seether wilde ik ook graag zien.
Eigenlijk zou Hoobastank ook spelen, maar die hadden gecancelled...
maar Seether en EV in London laat ik niet aan me voorbij gaan als ik de kans heb
Ja, inhoud hebben ze! Tis meer dan muziek, tis hemels.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
heheen broken of course..
ik kan me altijd erg goed vinden in de teksten
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:45 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Ja, inhoud hebben ze! Tis meer dan muziek, tis hemels.
okiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:53 schreef Seborik het volgende:
Ja, leuk dat het zo gezellig is hier, maar hou er wel rekening mee dat wanneer je slowchat het wel over muziek moet gaan.
Elkaar welterusten wensen kan in slowchattopics of op msn, bijvoorbeeld.
ze waren eerst 5 km bij me vandaanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:56 schreef MyImmortal het volgende:
hehehe indeed, maar we moeten echt wel een keertje evanescence bezoeken wanneer ze hier in NL zijn
hee ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:59 schreef MyImmortal het volgende:
dat was geloof ik in de 013? in tilburg toch? vrij dichtbij voor mij nog, maar toen was ik er zeg maar nog niet zo into
waar woon je ergens dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 00:03 schreef Reddiablo het volgende:
Ik stond 2e rijmet bekenden van mij voor mij
ik geloof dat ik die al heb.. hoeveel versies bestaan er onderhand wel niet zeg?quote:Op zondag 13 juni 2004 00:13 schreef MyImmortal het volgende:
hey heb nu net de my immortal versie accoustic binnengekregen(ja kromme zinsbouw) best mooi
dat vraag ik me trouwens ook al heeeeeel lang af.. die bonustrack staat er bij mij niet opquote:Op zondag 13 juni 2004 00:17 schreef MyImmortal het volgende:
veel teveel om bij te houden, 2 maal op fallen, allereerste, ehm accoustic en vast nog wel wat meer, maar mooi blijft het
jaquote:Op zondag 13 juni 2004 00:23 schreef MyImmortal het volgende:
bedoel je op je cd fallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |