Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Al stel je Cruijff aan als trainer, kampioen kan Nederland niet worden met deze selectie. In 2006 staan wij er en doen we mee om het wereldkampioenschap
Zeker weten. Overigens hangt het af van de trainer hoor. Wanneer hij nog dezelfde kneusjes opstelt als nu gebeurt er nog niks. Maar met Gentenaar, Robben, Heitinga, De Jong, Van der Vaart, Sneijder, John, De Ridder, Kruiswijk, Affelay en een goede linksback? maakt Oranje heel wat meer kans dan nu.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
We zullen dinsdag wel zien , hoe ze er voor staanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeker weten. Overigens hangt het af van de trainer hoor. Wanneer hij nog dezelfde kneusjes opstelt als nu gebeurt er nog niks. Maar met Gentenaar, Robben, Heitinga, De Jong, Van der Vaart, Sneijder, John, De Ridder, Kruiswijk, Affelay en een goede linksback? maakt Oranje heel wat meer kans dan nu.
Ik denk dat we met dat elftal tekort komen. Affelay, heeft bij PSV ook net 3 invalbeurtjes gehad. Beetje vroeg om hem nu al in Oranje te zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeker weten. Overigens hangt het af van de trainer hoor. Wanneer hij nog dezelfde kneusjes opstelt als nu gebeurt er nog niks. Maar met Gentenaar, Robben, Heitinga, De Jong, Van der Vaart, Sneijder, John, De Ridder, Kruiswijk, Affelay en een goede linksback? maakt Oranje heel wat meer kans dan nu.
Nu is 2004, Affelay in 2006quote:Op zondag 13 juni 2004 00:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat we met dat elftal tekort komen. Affelay, heeft bij PSV ook net 3 invalbeurtjes gehad. Beetje vroeg om hem nu al in Oranje te zetten.
Dat is niet Owenquote:Op zondag 13 juni 2004 05:28 schreef kastanova het volgende:
Owen!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Hattrick in de 2e helft!.
quote:Op zondag 13 juni 2004 00:08 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Engeland wint!
Ja!quote:Op zondag 13 juni 2004 12:05 schreef Maikel1 het volgende:
haha
dalijk mogen die engelse al naar huis als die hoolies door blijven rellen
Wél! Het staat op de achterkant van zijn shirtquote:Op zondag 13 juni 2004 11:09 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dat is niet Owen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |