Lichtbruin, maar door het zonnetje was het lichter geworden aan de punten, zeg maar. Ik wilde de kleur wat egaler hebben en das WEL geluktquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:38 schreef Ashram het volgende:
wat voor haarkleur heb je oorspronkelijk?
Thanx! Ik wil meer, meer, meer slachtoffersquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:40 schreef MyImmortal het volgende:
ik had een keertje een kleurspeoling gekocht voor beetje bruine glans zeg maar, het werd knaloranje! en dan proberen de volgende de dag zo onopvallend op school zijn, voel je je nu beter
Als je nou lichtblauwe ogen hebt...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx! Ik wil meer, meer, meer slachtoffers![]()
En bedankt voor de tips (kaal staat niet zo goed bij mij ogen), ik zal dikwijls onder de kraan zitten met mijn bol de komende tijd
. O, en ja ik heb een vrij lichte huidskleur dus dit maakt mijn gezicht onnodig harder (ik ben juist zo'n lief iemand
).
ik heb ook beetje last van..........grijze haren, geerft van maquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:49 schreef teckna het volgende:Ik verf wel altijd mijn haar zwart, grijze haren op 21 jarige leeftijd is een nogo :/ en naar verloop van tijd wordt dit min of meer paars. Telt dat ook mee?
Ik wacht het nog ff af, ik ga gewoon lekker vaak in het zonnetje zitten en mijn haren wat vaker wassenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:41 schreef sabyne het volgende:
Ik wilde paar dagen terug m'n haar wat lichter.....nou het wat dus gewoon blond echt ik kon wel janken (foutje van de kapster....). 2 dgn later hebben we het wat donkerder(rood) gemaakt en vandaag heeft ze het weer gewoon bruin geverfd,nu ben ik heel tevreden
en m'n haar ziet er ongelooflijk maar waar nog goed uit ook... O wat kun je je toch ellendig voelen als je haar mislukt is!!! Waarom ga je niet naar de kaper om het wat te laten fatsoeneren....
Ben wel benieuwd naar de doorsnede van een haar van jou onder de microscoop. Denk dat ik zowat alle kleuren van de regenboog in ringen ziet.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:41 schreef sabyne het volgende:
Ik wilde paar dagen terug m'n haar wat lichter.....nou het wat dus gewoon blond echt ik kon wel janken (foutje van de kapster....). 2 dgn later hebben we het wat donkerder(rood) gemaakt en vandaag heeft ze het weer gewoon bruin geverfd,nu ben ik heel tevreden
en m'n haar ziet er ongelooflijk maar waar nog goed uit ook... O wat kun je je toch ellendig voelen als je haar mislukt is!!! Waarom ga je niet naar de kaper om het wat te laten fatsoeneren....
Grijsblauw ook goedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je nou lichtblauwe ogen hebt...![]()
Ik heb nog eens met een "deksel" blond haar op mijn bol rond gelopen, ik leek Blondie welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde altijd graag blond... meerdere malen geprobeerd, en meerdere malen met knal oranje haar over straat gelopen. Van donkerbruin naar blond KAN JE NIET ZELF!!!!!!!!!! Inmiddels heb ik mijn lesje geleerd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |