Jij bent toch ook gewoon iemand die wel wat op heeft met het gedachtengoed van de nazi's?quote:Op zondag 13 juni 2004 02:13 schreef Graveland het volgende:
Pardon?
Dan nog snap ik niet waarom hij dat in een voetbaltopic erbij moet halen.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:15 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jij bent toch ook gewoon iemand die wel wat op heeft met het gedachtengoed van de nazi's?
Tenminste zoiets heb je eens geschreven.
Nee, heb je ook gelijk in.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof het daar om gaat
Kazachstan hoort er geografisch ook niet bij, Turkije ook niet....
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:49 schreef Xlarge het volgende:
[..]
in dat geval, stuur ff een mailtje http://www.fifa.com/default.html met je ontdekking , waarschijnlijk word de wedstrijd wel gestaakt
Ik denk overigens dat het zowel de kwaliteit van het huidige Russische voetbal en het Aziatische voetbal in het algemeen niet ten goede was gekomen als je de USSR bij Azďe had gerekend.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rusland is te verdedigen inderdaad. De meerderheid van de bevolking woont op Europees grondgebied plus dat het merendeel van de Russische competitie plaatsvindt in Europees gebied.
Rusland is denk ik ook wel wat te sterk voor Azie. Zeker in de tijden dat de USSR nog een toonaangevende voetbalnatie was.
Nee, dat denk ik ook niet. Dan hadden clubs als Dynamo Kiev, CSKA Moskou en Spartak Moskou nooit mee kunnen doen aan Europese toernooien....quote:Op zondag 13 juni 2004 02:24 schreef Graveland het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat het zowel de kwaliteit van het huidige Russische voetbal en het Aziatische voetbal in het algemeen niet ten goede was gekomen als je de USSR bij Azďe had gerekend.
Rusland - Bhutan zou dan opzich nog wel grappig zijn, puur vanuit masochistisch oogpuntquote:Op zondag 13 juni 2004 02:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Dan hadden clubs als Dynamo Kiev, CSKA Moskou en Spartak Moskou nooit mee kunnen doen aan Europese toernooien....
Als Rusland zijnde kun je beter kwalificatiewedstrijden spelen tegen Polen, Spanje, Italie, Duitsland, Zweden, etc als dat je kwalificatiewedstrijden speelt tegen pakweg Bhutan, Afghanistan en Cambodja.
quote:Op zondag 13 juni 2004 02:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2004 02:21 schreef Graveland het volgende:
[..]
Nee, heb je ook gelijk in.
Rusland dan weer wel, het overgrote deel van de bevolking woont zoals eerder gezegd in Europa
Als ze op woensdag of donderdag moeten spelen voor de CL of uefa cup gaan ze zich mogen reppen om voor de zondag terug te zijn voor het competitievoetbalquote:Op zondag 13 juni 2004 02:12 schreef Leshy het volgende:
Cultureel gezien hebben ze natuurlijk wel een verbintenis, maar dan nog. Het is de andere kant van de aarde, het had praktisch niet verder weg van Europa kunnen liggen
Zie je het al voor je dat Ajax, PSV of Feyenoord straks in het vliegtuig kunnen gaan zitten voor Sydney - Ajax, Brisbane - PSV of Perth - Feyenoord?
niemand zegt dat ze het erg vinden.. maar Israel hoort niet bij europa, dus is het vreemd dat ze wel mee mogen doen..quote:Op zondag 13 juni 2004 01:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nou, ik wel en de UEFA kennelijk ook dus je hebt heel veel pech meneer de nazi.
Niet alleen geografisch..quote:Op zondag 13 juni 2004 02:17 schreef Graveland het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom hij dat in een voetbaltopic erbij moet halen.
Geografisch gezien vindt ik Israel totaal niet bij Europa horen.
Jij zei gisteren "erger nog, Israel doet ook mee". Dat Israel hier mee moet doen komt puur en alleen door de onverdraagzaamheid van de Arabische landen in Azië, anders had Israel gewoon daar zonder problemen kunnen spelen, maar dat blijkt niet mogelijk te zijn.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
niemand zegt dat ze het erg vinden.. maar Israel hoort niet bij europa, dus is het vreemd dat ze wel mee mogen doen..
Beetje een zin in een context plaatsen is idd erg moeilijkquote:Op zondag 13 juni 2004 15:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij zei gisteren "erger nog, Israel doet ook mee". Dat Israel hier mee moet doen komt puur en alleen door de onverdraagzaamheid van de Arabische landen in Azië, anders had Israel gewoon daar zonder problemen kunnen spelen, maar dat blijkt niet mogelijk te zijn.
Ik niet.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Beetje een zin in een context plaatsen is idd erg moeilijk
Ik vind het vreemder dat Israel mee kan doen, dan dat Rusland mee kan doen..
Jij vindt Israel meer horen bij Europa dan Rusland?quote:Op zondag 13 juni 2004 16:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik niet.
Heb jij een beetje moeite met lezen ofzo? Israel kan in Azie niet meedoen door de houding van de geweldig tolerante Islamitische landen, Afrika valt ook af vanwege de aanwezigheid van enkele Islamitische landen daar, dan is Europa toch echt het dichtstbij.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jij vindt Israel meer horen bij Europa dan Rusland?
Dat zegt toch niets over het feit dat Rusland gewoon meer tot europa behoort dan Rusland... waar het topic over begon zeg maar.. ik begrijp best waarom ze de beslissing hebben genomen.. neemt niet weg dat Israel totaal niets met Europa te maken heeft, en Rusland (zij het gedeeltelijk) wel..quote:Op zondag 13 juni 2004 16:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb jij een beetje moeite met lezen ofzo? Israel kan in Azie niet meedoen door de houding van de geweldig tolerante Islamitische landen, Afrika valt ook af vanwege de aanwezigheid van enkele Islamitische landen daar, dan is Europa toch echt het dichtstbij.
Turkije heeft een Europees deel hoor. Met strikte grenzen mogen Galatasaray en Besiktas wel meedoen in de Champions League en Fenerbahçe nietquote:Op zondag 13 juni 2004 02:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof het daar om gaat
De grens ligt bij het Oeral-gebergte. Het merendeel van de Russen woont op Europees grondgebied en de voetbaclubs bevinden zich ook voor het grootste deel op Europees grondgebied. Ik vind het dus wel logisch dat Rusland in Europa meedoet. Dan is bijvoorbeeld Kazachstan moeilijker te verklaren.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets over het feit dat Rusland gewoon meer tot europa behoort dan Rusland... waar het topic over begon zeg maar.. ik begrijp best waarom ze de beslissing hebben genomen.. neemt niet weg dat Israel totaal niets met Europa te maken heeft, en Rusland (zij het gedeeltelijk) wel..
Iets waar het in dit topic volgens mij mee begon..
Ik zet wel meer vraagtekens bij sommige landen..quote:Op zondag 13 juni 2004 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De grens ligt bij het Oeral-gebergte. Het merendeel van de Russen woont op Europees grondgebied en de voetbaclubs bevinden zich ook voor het grootste deel op Europees grondgebied. Ik vind het dus wel logisch dat Rusland in Europa meedoet. Dan is bijvoorbeeld Kazachstan moeilijker te verklaren.
Welke landen dan buiten Rusland, Kazachstan en Israel?quote:Op zondag 13 juni 2004 16:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zet wel meer vraagtekens bij sommige landen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |