Moskou, de hoofdstad van Rusland, ligt gewoon in Europa hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:43 schreef Szaenne het volgende:
Misschien is het een hele domme vraag, maar wat doet Rusland in t EK?
Zij horen toch niet bij de Europa?? Hoe werkt dit?
idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:43 schreef Szaenne het volgende:
Misschien is het een hele domme vraag
in dat geval, stuur ff een mailtje http://www.fifa.com/default.html met je ontdekking , waarschijnlijk word de wedstrijd wel gestaaktquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:45 schreef Szaenne het volgende:
nee dan zouden ze t wel wit rusland noemen
Armenie ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Erger nog, Israel kan zich ook kwalificeren voor het EK..
vind ik veel vreemder..
die vraag had niets met voetbal te maken wijsneus, alleen met Europaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mooi hè zulke vragen van vrouwen? Ik hoop dat ze er nog vele gaan stellen.
Je stelt een vraag over het EK in een voetbalforum en claimt dan dat de vraag niets met voetbal te maken heeftquote:Op zondag 13 juni 2004 00:02 schreef Szaenne het volgende:
die vraag had niets met voetbal te maken wijsneus, alleen met Europa
Israel is uit "veiligheidsoverwegingen" , zie jij ze al WK kwalificatieduels spelen tegen Jordanie , Palestina en Syrie ???quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:57 schreef TimmyAsd het volgende:
vind ik veel vreemder..
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:46 schreef brotherlouie98 het volgende:
Kaart van Europa erbij pakken doos
Wat is daar erg aan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:57 schreef TimmyAsd het volgende:
vind ik veel vreemder..
Ja, vooral Israel vind ik er niet bij horen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:57 schreef TimmyAsd het volgende:
vind ik veel vreemder..
Nou, ik wel en de UEFA kennelijk ook dus je hebt heel veel pech meneer de nazi.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:08 schreef Graveland het volgende:
[..]
Ja, vooral Israel vind ik er niet bij horen.
Theoretisch gezien is het wel mogelijk , Australie maakt officieel nog altijd deel uit van het Britse koninkrijk (de Commonwealth) , dus zouden ze volgens de uefa reglementen wellicht een aanvraag kunnen indienenquote:Op zondag 13 juni 2004 01:30 schreef Leshy het volgende:
Onzin, gezien het feit dat Australië geografisch niet eens in de buurt van Europa ligt.
Pardon?quote:Op zondag 13 juni 2004 01:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nou, ik wel en de UEFA kennelijk ook dus je hebt heel veel pech meneer de nazi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |