Ze zijn bang dat ajax 'weer' kampioen wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:00 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax spelers moeten verkopen?
Ruudje geloof me,OOK in Engeland zullen ze eerder ajax noemen dan Feyenoord als ze een Nederlandse club moeten opnoemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Engelsen bijvoorbeeld zullen Feyenoord een veel mooiere club vinden als Ajax. Die houden veel meer van fanatiek publiek en een goede sfeer.
Qua spel zal Ajax in het buitenland meer uitstraling hebben, ja.
ja,en dat is eik raarmzie wat ik een aantal posts schreefquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:01 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
En bovendien heb je bij Ajax meer kans om een nog grotere topclub te vinden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Engelsen bijvoorbeeld zullen Feyenoord een veel mooiere club vinden als Ajax. Die houden veel meer van fanatiek publiek en een goede sfeer.
Hij heeft wel een punt dat Engelsen van fanatiek publiek houden maar dat is echt geen reden om Feyenoord eerder te noemen,3 EC 1 erbij zou wel helpen denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit is de grootste kolder sinds tijden.
En toen werd Loekie weer wakker.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef RuudGullit het volgende:
Net zoals dat iedereen is vergeten dat Ajax vroeger succes had.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
En toen werd Loekie weer wakker.
Engelsen vinden Feyenoord een mooie club vanwege de sfeer, de drie dagen nadat een Engels team ertegen gespeeld heeft, ja. Bij de eerstvolgende Premier League wedstrijd is dat allemaal weer vergeten.
Maar ik zeg ook dat qua sportieve historie Ajax bekender is, en de merknaam. Maar als je zou vragen wat ze een mooiere club vonden zou het je denk ik nog verassen hoeveel mensen Feyenoord zouden noemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat Engelsen van fanatiek publiek houden maar dat is echt geen reden om Feyenoord eerder te noemen,3 EC 1 erbij zou wel helpen denk ik
Dan nog zeggen ze ajax en PSV is bekender in de UK dan Feyenoord denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:44 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Maar ik zeg ook dat qua sportieve historie Ajax bekender is, en de merknaam. Maar als je zou vragen wat ze een mooiere club vonden zou het je denk ik nog verassen hoeveel mensen Feyenoord zouden noemen.
Zouden ze eigenlijk weten dat PSV ook een Nederlandse club is, in het buitenland?.
En ik heb er 4 gescoord voor vak 425.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:20 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb er 4 voor vak 416
Doen we dan zwaaien?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik heb er 4 gescoord voor vak 425.
Lijkt me niet hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:40 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Net zoals dat iedereen is vergeten dat Ajax vroeger succes had.
En die successen zijn juist de reden dat men ajax zo hoog in het vaandel heeft staan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:40 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Net zoals dat iedereen is vergeten dat Ajax vroeger succes had.
Tong zal zwaaien. Hij is namelijk soms wel bij een mini meet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doen we dan zwaaien?
Ik doe pas zwaaien naar jou als je een keer op komt dagenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong zal zwaaien. Hij is namelijk soms wel bij een mini meet.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:58 schreef zjroentje het volgende:
Wat ben je maar lief DG
Je bent hier gewoon Ajax aan het verdedigen tov een Feyenoorder.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Moet dus geen gewoonte worden,is trouwens geen verdedigen,just a factquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je bent hier gewoon Ajax aan het verdedigen tov een Feyenoorder.
Vandaar ook de knipoog als PI.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet dus geen gewoonte worden,is trouwens geen verdedigen,just a fact
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |