Ja nou ik vrees er wel voor hoor...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:30 schreef RuudGullit het volgende:
Nog 1 zo'n actie van Zlatan en jullie zien hem niet meer terug in Amsterdam, denk ik..
Ze hebben al een bod gedaan hčquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christian Wilhelmsson mogen ze van mij wel halen..
Altijd leuk, een paar Zweden in je team..
Al,quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:23 schreef methodmich het volgende:
Wilhelmsson is wel al bijna 25 op zich.
Niks inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef RuudGullit het volgende:
Wat hebben jullie aan al dat geld dat je voor Zlatan zou krijgen?
Zlatan kwam ook naar Ajax terwijl half Europa achter hem aanzat. Hetzelfde geldt voor Grygera en Escude. Dat toppers in spe niet naar Feyenoord willen komen wil nog niet zeggen dat ze niet naar Ajax willen komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:37 schreef RuudGullit het volgende:
Lees de onderste zin dan ook ff, Zjroentje.
Ik vind Grygera en Escude nou niet echt toppers in spe.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zlatan kwam ook naar Ajax terwijl half Europa achter hem aanzat. Hetzelfde geldt voor Grygera en Escude. Dat toppers in spe niet naar Feyenoord willen komen wil nog niet zeggen dat ze niet naar Ajax willen komen.
Plus uitstraling en geld.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:45 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ik vind Grygera en Escude nou niet echt toppers in spe.. En Ajax maakt net zoveel kans om een topper (in spe) te halen als Feyenoord, alleen Ajax heeft een iets beter scouting-apparaat (ahoewel.... Koeman
), dus lul niet zo dom.
.
Vooral dat eerste.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Plus uitstraling en geld.
Feyenoord heeft genoeg uitstraling, nog veel meer als Ajax zelfs.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Plus uitstraling en geld.
Dat niet vergeten Ruud.
In Spijkenisse ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:51 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft genoeg uitstraling, nog veel meer als Ajax zelfs.
Rosicky naar Ajax.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:55 schreef RednaZ het volgende:
Is die Berbatov echt zo goed? Ik weet alleen dat ie bij Bayer Leverkusen speelt wat geen slechte club is.
Ik hoopte eigenlijk dat Galásek wat positiefs over Ajax vertelt aan Rosicky.
Ik denk dat Dimitar uitstekend in het Ajax systeem kan passen, aangezien hij bij Leverkusen van Franca en Schneider ook genoeg aanvoer van de zijkanten krijgt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:55 schreef RednaZ het volgende:
Is die Berbatov echt zo goed? Ik weet alleen dat ie bij Bayer Leverkusen speelt wat geen slechte club is.
Ik hoopte eigenlijk dat Galásek wat positiefs over Ajax vertelt aan Rosicky.
Engelsen bijvoorbeeld zullen Feyenoord een veel mooiere club vinden als Ajax. Die houden veel meer van fanatiek publiek en een goede sfeer.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
In Spijkenisse ja.
Maar absoluut niet in het buitenland hoor.
Ja hoor, en Nedved naar Feyenoord!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:56 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Rosicky naar Ajax.Dat zal geweldig zijn
![]()
Gaat niet. Feyenoord geen geldquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:58 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ja hoor, en Nedved naar Feyenoord!.
Feyenoord veel uitstraling? Ja in Rotterdam en omgeving lijkt me dat meer dan logisch. Maar Ajax heeft meer uitstraling in Nederland en al helemaal meer in de gehele wereld.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:51 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft genoeg uitstraling, nog veel meer als Ajax zelfs.
Die commerciele uitstraling van jullie wil nog niet zeggen dat dat een aantrekkelijke uitstraling voor spelers is.
Met Gullit heeft Feyenoord al heel wat meer uitstraling gekregen, en de begroting van Ajax is niet veel hoger als die van Feyenoord en PSV, dus jullie moeten eerst weer spelers verkopen wat jullie weer verzwakt.
Ja maar uit Engeland komt echt geen speler in Nederland voetballen hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Engelsen bijvoorbeeld zullen Feyenoord een veel mooiere club vinden als Ajax. Die houden veel meer van fanatiek publiek en een goede sfeer.
Waarom zou Ajax spelers moeten verkopen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:51 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Met Gullit heeft Feyenoord al heel wat meer uitstraling gekregen, en de begroting van Ajax is niet veel hoger als die van Feyenoord en PSV, dus jullie moeten eerst weer spelers verkopen wat jullie weer verzwakt.
En bovendien heb je bij Ajax meer kans om een nog grotere topclub te vinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja maar uit Engeland komt echt geen speler in Nederland voetballen hoor.
Als je uitstraling in de landen die aantrekkelijk zijn voor de Nederlandse clubs (bijv de Scandinavische landen en de Oost-Europese/Balkan landen) maar goed is. En dat heeft Ajax toch veel meer dan Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |