En alle 4 waren niet bepaald gelukkig en dan druk me vooral bij de laatste 2 heel mild uitquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:07 schreef S-Two het volgende:
Grygera en Galasek starten allebei in de basis bij Tsjechië
vd Vaart en Heitinga bij Nederland
Dimitar lijkt me onhaalbaar voor Ajax. Denk ook niet dat hij zelf geinteresseerd is in Ajax.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:54 schreef F1Bas het volgende:
Telegraaf: Ajax denkt aan Berbatov
Volgens De Telegraaf heeft Ajax de Bulgaar Dimitar Berbatov op het oog als mogelijke vervanger mocht Zlatan Ibrahimovic onverhoopt in de zomer vertrekken uit Amsterdam. Berbatov komt uit voor Bayer Leverkusen en werd bij zijn club diverse malen bekeken door Van Gaal en Koeman. In zijn vierde seizoen bij Bayer Leverkusen scoorde hij afgelopen jaar 16 keer.
Vertel Heitinga vond ik niet zo ongelukkig spelen hoor. Hij stond zijn mannetje zoals altijd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En alle 4 waren niet bepaald gelukkig en dan druk me vooral bij de laatste 2 heel mild uit
Het thuisshirt mag ook is wat veranderd aan worden...quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:05 schreef twi het volgende:
Aan een prachtig shirt hoef je niks te veranderen
Heitinga slecht tegen Duitsland?quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En alle 4 waren niet bepaald gelukkig en dan druk me vooral bij de laatste 2 heel mild uit
ja, verdedigend zat het wel snor... maar mag wel wat meer opbouwen, had geen directe tegenstander dus er had meer in gezetenquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:39 schreef Suijk het volgende:
Verdedigend deed Heitinga goed wat hij moest doen. Aanvallend/opbouwend kan hij veel meer. Mag wel iets brutaler worden.
Buck rogers is op TV nu kan ik even het Nederlands elftal vergetenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:56 schreef F1Bas het volgende:
Rommedahl niet naar Ajax.
*opgelucht adem haalt*
Mooiquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:56 schreef F1Bas het volgende:
*opgelucht adem haalt*
KUTquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:56 schreef F1Bas het volgende:
*opgelucht adem haalt*
quote:Arena krijgt ook Jong Ajax als vaste bespeler
8/6/2004 12:05
Naast de hoofdmacht van Ajax werkt ook Jong Ajax komend seizoen zijn thuiswedstrijden af in de Arena. De Amsterdamse beloften speelden altijd op De Toekomst, maar dat complex is door de rellen na Jong Ajax-Jong Feyenoord in de ban gedaan voor dergelijke duels. En dus moet er voortaan in de veiligere Arena worden gespeeld.
De werkgroep voetbalvandalisme kwam tot die maatregel. Volgens voorzitter en oud-staatssecretaris Margot Vliegenthart had Ajax en de gemeente Amsterdam al tijdens Jong Ajax-Jong Feyenoord moeten optreden tegen het wangedrag van de supporters die pers en spelers van Feyenoord belaagden.
Voor de grasleveranciers van de Arena is het goed nieuws dat naast Ajax en de Amsterdam Admirals ook Jong Ajax er gaat spelen. De toch al kwetsbare zoden zullen op die manier sneller slijten en sneller moeten worden vervangen.
*vreugdedansje doet*quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:56 schreef F1Bas het volgende:
*opgelucht adem haalt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |