En beter dan Andyquote:Op zondag 13 juni 2004 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
hij is iig beter dan Sikora
maar ik hoef hem ook niet
quote:Op zondag 13 juni 2004 12:46 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
En beter dan Andy
welquote:Op zondag 13 juni 2004 12:57 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
let maar op dinsdag, 2 assists en 1 goalquote:Op zondag 13 juni 2004 12:58 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
wel
Ik heb van der Meyde nooit goed gevonden. Alleen samen met Mido toen. In het NL elftal presteert hij ook niets...
quote:Ajax blijft opzoek naar een rechtsbuiten voor het nieuwe seizoen. Andy van der Meyde (Internazionale) is kandidaat nummer een, maar mochten de Amsterdammers het niet eens worden met de Italianen, dan komen Kristof Snelders (Germinal Beerschot Antwerpen) en Dennis Rommedahl (PSV) in beeld.
De club van Ronald Koeman wil er hoe dan ook volgend seizoen een nieuwe rechtsbuiten bij. Oranje-international Van der Meyde staat bovenaan het verlanglijstje, maar de onderhandelingen met Inter lopen tot nog toe moeizaam. Daarom houdt Ajax mogelijkheid voor een overgang van Snelders of Rommedahl open.
Snelders is de zoon van assistent-bondscoach van het Belgische nationale elftal, Eddy Snelders. De 21-jarige speler van GBA ontwikkelde zich dit seizoen zeer goed. Rommedahl speelt nog bij PSV. De Deen heeft al aangegeven naar een club te willen vertrekken waar hij ook Europees succes mee kan behalen.
Bron: voetbalzone
Belgen oprottenquote:Op zondag 13 juni 2004 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Naast Rommedahl heeft Ajax ook interesse in een Belg.
[..]
goede spitsquote:Op zondag 13 juni 2004 15:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Sonck --> tsjaa wat moet je daar van zeggen![]()
Hij lijk mij ook een goede spits, maar het komt er alleen niet uitquote:Op zondag 13 juni 2004 15:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
goede spits
ja precies! , geen rommedahl bij ons Ajaciedenquote:Op zondag 13 juni 2004 15:22 schreef methodmich het volgende:
Rommedahl, dan gaat iedereen protesteren me dunkt.
van damme --> vond het een goede speler, alleen geen keus omdat ie Maxwell voor hem heeftquote:Op zondag 13 juni 2004 15:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Belgen oprotten
Van Damme --> had leuk kunnen zijn
Soetaars --> prutser
Sonck --> tsjaa wat moet je daar van zeggen![]()
Belgen bij Ajax zijn op dit moment geen goede optie
Vogel!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Eerste Ajacied die schitterd op het toernooi...
Moet de eerste feyenoorder nog tegenkomen![]()
En de eerste psv'er die opvalt in positieve zin
Allback?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:57 schreef F1Bas het volgende:
hmmm de vervanger van Zlatan heeft al gespeeld op het EK, wie zou dat kunnen zijn?
Geen Engelsman, Zweed, Italiaan of Spanjaard.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:57 schreef F1Bas het volgende:
hmmm de vervanger van Zlatan heeft al gespeeld op het EK, wie zou dat kunnen zijn?
dat kan dus nog steeds Ajax zijnquote:De Deen heeft al aangegeven naar een club te willen vertrekken waar hij ook Europees succes mee kan behalen
Berbatov, als ik het Parool mag geloven.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:57 schreef F1Bas het volgende:
Die wil vast niet naar Ajax komen denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:22 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Berbatov, als ik het Parool mag geloven.
Trouwens, die nummer 21 van Zweden, die er op rechts een paar keer mooi langs ging, Wilhelmson, staat ook in de belangstelling van Ajax.
Vladimir Manchev ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:57 schreef F1Bas het volgende:
Dat had ik ook ergens gelezen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vladimir Manchev ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |