ik ben voor frankrijk...quote:Op zondag 13 juni 2004 22:44 schreef gamecube_master het volgende:
ah nee he
Ik ben voor Engeland en dan moeten die klote fransozen hem er net nog ff in de laatste paar min. erin schoppen, gvd
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:01 schreef pkwarts het volgende:
FRANKRIJK = HOND!!!
nee, en zonder france zouden we ook geen frans op school hebbenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben voor frankrijk...
zonder frankrijk zou jij vanochtend geen croissant bij je ontbijt hebben, menneke...
juist, en dan ben ik nog niet begonnen over het praten over oorlogenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
[..]
nee, en zonder france zouden we ook geen frans op school hebben
je maakt een grapje zeker?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:48 schreef pkwarts het volgende:
(al heb ik niet zoveel tegen duitsers, ze zijn meestal best aardig tegen nederlanders)
pappa, kannen wer naar die mcdonalds gehen???quote:Op zondag 13 juni 2004 23:56 schreef pkwarts het volgende:
en ze schreeuwen niet keihard
klopt, maarquote:Op maandag 14 juni 2004 07:50 schreef HomerJ het volgende:
@jercovski
Frankrijk heeft nauwlijks een kans gehad, de engelse verdediging stond echt goed.
hehe.. walloniers zijn gaarquote:Op maandag 14 juni 2004 07:36 schreef pkwarts het volgende:
op de taal na, vind ik duitsland geen slecht land.... wat jij allemaal opnoemt rockstah, dat heb ik met wallonië! gadver! irritante (*)%&*@%
wtf heb jij t over man?? we hebben hier een discussie over voetbal, kom jij aan me je verouderde taalbarriere, lees je es in manquote:Op maandag 14 juni 2004 10:05 schreef capibar het volgende:
[..]
hehe.. walloniers zijn gaar
waarom voegen ze wallonie niet gewoon bij frankrijk, en vlaanderen bij nederland?
ah, ik zie iets moois ontstaan hierquote:Op maandag 14 juni 2004 10:22 schreef jercovski het volgende:
[..]
wtf heb jij t over man?? we hebben hier een discussie over voetbal, kom jij aan me je verouderde taalbarriere, lees je es in man
rot dan op naar EK of VBL met je voetbalquote:Op maandag 14 juni 2004 10:22 schreef jercovski het volgende:
[..]
wtf heb jij t over man?? we hebben hier een discussie over voetbal, kom jij aan me je verouderde taalbarriere, lees je es in man
*de beste ster site bezoeker isquote:Beste Ster site bezoeker,
Hartelijk dank voor je e-mail. Als we de commercial online plaatsen dan
zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Met vriendelijke groet,
Ster Redactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |