je kan ook een hele site laten vertalen....quote:Op zondag 13 juni 2004 15:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
voer tot 150 dingen in... dikke vinger, ik ga wel rhino of max gebruiken
ik ga misschien wel eventjes kijken ja, maar voetbal word best wel saai na een kwartiertje...quote:Op zondag 13 juni 2004 15:46 schreef HomerJ het volgende:
Cap, rockstah & andere voetbalhaters,
Gaan jullie wel Nederlands elftal kijken?
2-1 geworden in laatste minuut ofzoquote:Op zondag 13 juni 2004 15:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga misschien wel eventjes kijken ja, maar voetbal word best wel saai na een kwartiertje...
ik heb trouwens een stukje portugal-griekenland gezien, toen ik keek stond griekenland 2-0 voor, hebben ze nog gewonnen?![]()
yup 2-1quote:Op zondag 13 juni 2004 15:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga misschien wel eventjes kijken ja, maar voetbal word best wel saai na een kwartiertje...
ik heb trouwens een stukje portugal-griekenland gezien, toen ik keek stond griekenland 2-0 voor, hebben ze nog gewonnen?![]()
tof voor ze.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:55 schreef Rahl het volgende:
[..]
yup 2-1
christiano ronalde scoorde in de 94ste minuut nog
Geen voetbalhater, maar ik ga niet kijken, lees de uitslag wel hier of in de krantquote:Op zondag 13 juni 2004 15:46 schreef HomerJ het volgende:
Cap, rockstah & andere voetbalhaters,
Gaan jullie wel Nederlands elftal kijken?
3. gyrosquote:Op zondag 13 juni 2004 16:14 schreef gieling het volgende:
tuurlijk
1. Daggla
2. Delphi's
wat is er dan met die reclamequote:Op zondag 13 juni 2004 16:14 schreef rockstah het volgende:
net anderhalf uur naar die reclame gezocht
nou heb ik hem aangevraagd bij de ster. hopelijk schieten ze een beetje op
niks, het gaat mij puur en alleen om het stukje film op het eind waarin het logo weergeven word. die heb ik nodig om een gifje van te maken.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:29 schreef capibar het volgende:
[..]
wat is er dan met die reclame
5. met borden smijtenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
4. Tzatziki![]()
6. zon,zee,strandquote:Op zondag 13 juni 2004 17:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
5. met borden smijten![]()
7. geile chicksquote:Op zondag 13 juni 2004 17:08 schreef capibar het volgende:
[..]
6. zon,zee,strand![]()
om het zo te zeggen, ik ben met een paar vrienden met een projectje bezig. de engine doet het alquote:Op zondag 13 juni 2004 15:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je kan ook een hele site laten vertalen....
ik adviseer je echter om gewoon door te bijten in de engelse tutorials, heb je die termen onder de knie dan gaat het 7x zo makkelijk (lichtelijk overdreven, maar toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |