welk net?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:02 schreef rockstah het volgende:
pff, ik zie nu pas dat silence of the lams bezig vis
laat me nou aaaaaaaaaalsjeblieft de 4:30 passed out foto postenquote:Op zondag 13 juni 2004 01:55 schreef rockstah het volgende:
beetje melig wa?
wat mot ik daar nou weer meez0rzquote:Op zondag 13 juni 2004 02:16 schreef rockstah het volgende:
je bent lame
Ik denk dat frankrijk wint, en alan smith moet spelen bij engelandquote:Op zondag 13 juni 2004 09:23 schreef mordradead het volgende:
Frankrijk - Engelandik hoop dat het een topwedstrijd wordt
ik denk ook dat frankrijk wint, ze hebben dat ook het beste teamquote:Op zondag 13 juni 2004 09:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik denk dat frankrijk wint, en alan smith moet spelen bij engeland
alan smith ownt! met zn witte haar dat heel goed bij zn witte schoenen pastquote:Op zondag 13 juni 2004 09:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik denk ook dat frankrijk wint, ze hebben dat ook het beste teamdat laatste moet je aan de bondscoach vragen (eriksson?)
whatever.... er lopen wel betere lui rond in engelandquote:Op zondag 13 juni 2004 09:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
alan smith ownt! met zn witte haar dat heel goed bij zn witte schoenen past
en hij is ook nog es knap
ook nog kroatië-zweden vandaagquote:Op zondag 13 juni 2004 09:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
whatever.... er lopen wel betere lui rond in engeland
die idd als eerste, ik verwacht dat zweden gaat winnenquote:Op zondag 13 juni 2004 09:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
ook nog kroatië-zweden vandaag
maakt mij niet zoveel uit, als ze dr maar een leuke pot van makenquote:Op zondag 13 juni 2004 09:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
die idd als eerste, ik verwacht dat zweden gaat winnen
quote:Wat een Topic, EK rules Capibar en Rockstah haten het en komen nu minder hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |