of in een netwerk of op school.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:27 schreef kevinsborg het volgende:
ik denk het niet, een paar lui uit mijn klas zijn er ook erg tevreden mee. het enige, dat een beetje voor problemen KAN zorgen, is wanneer je achter een proxy zit
ik zou niet weten waarom hotmail de gmail accounts zou tegenhouden, speelt enkel in hun eigen nadeel.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens ik hoor steeds meer mensen die geen gmail nemen omdat je dan geen MSN kan gebruiken..
Nogmaals dat kan dus WEL, je moet je hier registreren:
https://register.passport.net/
en dan kun je gewoon met je gmail account inloggen. (dit werkt trouwens met alle emailadressen, niet alleen met gmail)
je kunt je maar 1 keer aanmelden hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 00:04 schreef NickNEC het volgende:
jungens trusten, hopen op veel invites morgen !!
quote:Op zondag 13 juni 2004 00:40 schreef sop het volgende:
Even over Spymac. Ik heb ook een spymac account en ik vind het dus helemaal ruk. Het enige maar dan ook enige voordeel dat ik hier aan kan ontdekken is de grootte van de mailbox.
Belangrijk aan zo'n mailaccount vind ik de webmail optie. En die is dus helemaal ruk.
Check deze layout eens, denken ze dat ik bijziend ben, gezien die grote knoppen?:
[afbeelding]
Ach, degene die ik het zou gunnen zitten zo goed als nooit op internet dus kennen het waarschijnlijk nog niet eens. En degene die ik het niet gun ....tja!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
ik heb ook geen vrienden en daarom geef ik zo ook aan fokusers
jub en dan kom je op een wacht lijst....quote:Op zondag 13 juni 2004 01:41 schreef p-etr-a het volgende:
moet je gewoon je mailadres hier invoeren als je gmail wil ontvangen dan?
ok : petrakruyt@hotmail.com
zie, iedereen is 't met mij eensquote:Op zondag 13 juni 2004 02:06 schreef p-etr-a het volgende:
ja dat spymac ging ik eerst ook aanmaken voor de fotoruimte. nou het lijkt inderdaad helemaal nergens naar.
ook zondag voor de serversquote:Op zondag 13 juni 2004 10:53 schreef Thomper het volgende:
Nog eventjes geduld en als het goed is moeten de invites dan komen.
Zul je net zien dat Google vandaag niks doet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |