met 19 ben ik al tevreequote:Op zondag 13 juni 2004 11:58 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Met 35 ben ik al tevredenMaar hoop natuurlijk voor iedereen 70 ja
Doorsturen naar mijquote:Op zondag 13 juni 2004 12:03 schreef Thomper het volgende:
Blijkt net dat meneer Alex Huntjens (zijn nickname ben ik ff vergeten) zijn account nog steeds niet heeft geactiveerd. Wat zal ik er mee doen?
quote:Op zondag 13 juni 2004 12:03 schreef Thomper het volgende:
Blijkt net dat meneer Alex Huntjens (zijn nickname ben ik ff vergeten) zijn account nog steeds niet heeft geactiveerd. Wat zal ik er mee doen?
*knuf**kus**kroelquote:Op zondag 13 juni 2004 12:03 schreef Thomper het volgende:
Er zijn nu geen mods aanwezig.. En ik weet ook niet hoe lang het duurt tot de link verloopt. Anders stuur je hem naar no 1 2 op de lijst onder het motto 'de link verliep bijna'quote:Op zondag 13 juni 2004 12:10 schreef Thomper het volgende:
Nee, ik wil even vragen aan een mod wat ik ermee zal doen. Als hij te lang wacht verloopt de link, en ik hoor niks van hem, dus mods?
Wie moet dat fricking lijstengedoe dan bijhouden?quote:Op zondag 13 juni 2004 12:14 schreef Thomper het volgende:
Ik wacht nog eventjes, vanmiddag beslis ik wel. Ik moet zo gaan, namelijk.
Ik zou bij niet (tijdig) reageren 'm 1 keer netjes onderaan de lijst weer toevoegen.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:10 schreef Thomper het volgende:
Nee, ik wil even vragen aan een mod wat ik ermee zal doen. Als hij te lang wacht verloopt de link, en ik hoor niks van hem, dus mods?
Het word hier toch gepost wie wie invited, dus da's geen puntquote:Op zondag 13 juni 2004 12:18 schreef DySGeNiC het volgende:
Als iedereen weer invites krijgt wel ff zo regelen dat niet de 1e 2e en 3e 10 invites krijgen
Shame on Him!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 01:30 schreef drelletje het volgende:
Oja Ik ga uiteraard mijn invites allemal op fok dumpen (behalve een omdat een vriend het ook graag wilt en hij weet niet eens wat fok is)
zolang werkt ik toch niequote:Op zondag 13 juni 2004 13:02 schreef Thomper het volgende:
3 dagen minstens dacht ik...
slarioux weet url voor het aanpassen van het lijstje en aangezien ik het in een uurtje gemaakt hebt weet ik ook de urlquote:Op zondag 13 juni 2004 12:17 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Wie moet dat fricking lijstengedoe dan bijhouden?
Thomper had geloof ik 2x invites gehad...quote:Op zondag 13 juni 2004 13:29 schreef niksan het volgende:
Weten jullie wel zeker dat je elke dag invites, blijft het niet bij een paar keer.
toegevoegdquote:Op zondag 13 juni 2004 13:28 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik wil ook wel op de lijst..
larsvos at hotmail.com
je staat in de lijstquote:Op zondag 13 juni 2004 13:36 schreef Chandler het volgende:
ik wil ook mee doenemail in profiel
*mee eens is*quote:Op zondag 13 juni 2004 13:04 schreef drelletje het volgende:
tja ik ben ook wel tevrede met 60 invites.... maar 9 is ook al goed
weet je nog hoelaat ze gisteren kwamen? de invites?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:15 schreef Slarioux het volgende:
Woei
Ik heb nog geen invites maar zodra ik ze heb, gaan we uitdelen
Ik kreeg ze een uur of 11 's ochtends, maar ik heb er zelf nog geeneen. Kwestie van wachtenquote:Op zondag 13 juni 2004 14:16 schreef drelletje het volgende:
[..]
weet je nog hoelaat ze gisteren kwamen? de invites?
Go slari!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:28 schreef Slarioux het volgende:
Dikke vinger. Speciaal voor Fok! aanmelden voor een Gmail account, daar stink ik niet in. Kom maar over 4 weken terug als je 500 posts hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:28 schreef Slarioux het volgende:
Dikke vinger. Speciaal voor Fok! aanmelden voor een Gmail account, daar stink ik niet in. Kom maar over 4 weken terug als je 500 posts hebt.
datis wel 17 posts per dagquote:Op zondag 13 juni 2004 14:28 schreef Slarioux het volgende:
Mission Accomplished dusquote:Op zondag 13 juni 2004 14:38 schreef Jump het volgende:
[..]
datis wel 17 posts per dag
en dan zal dees gmail topic niet zo druk meer zjn
Meesterlijkquote:Op zondag 13 juni 2004 14:28 schreef Slarioux het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |