plaatje was up to date. maanvis stond op plaats 56 bij QG en ook op plaats 56 op figuurtjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Klopt, er is een post van Jump met dat plaatje!
Stom genoeg heb ik het laatste recente lijstje van QG weggeëdit voor ik het kon backuppen![]()
Maar kun je niet bovenaan het plaatje een regeltje maken met: "al xxx FOK!Users hebben via de vriendelijke FOK!-community een GMail account gekregen" oid natuurlijk. Dus niet alleen een lijstje met namen van de mensen die wachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:53 schreef Jump het volgende:
[..]
plaatje was up to date. maanvis stond op plaats 56 bij QG en ook op plaats 56 op figuurtje
In mijn profiel staat er een streepjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed één voor één alle profielen doorwerken, heb je ze ook
lijstje toegevoegd in de OP.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:58 schreef sop het volgende:
[..]
Maar kun je niet bovenaan het plaatje een regeltje maken met: "al xxx FOK!Users hebben via de vriendelijke FOK!-community een GMail account gekregen" oid natuurlijk. Dus niet alleen een lijstje met namen van de mensen die wachten.
En daarna misschien wel hart van nederlandquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:45 schreef Slarioux het volgende:
Yep. QG had het er over de foon al over dat we op Tweakers.net werden genoemd, dus ik ben benieuwd
dat kan nog lang duren volgens mij. als het een simpele IM wordt met geen extra onnodige dingen zoals ICQ en MSN zou die kans maken. Als die compatibel is met het MS-netwerk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:24 schreef sop het volgende:
Wanneer komt Google met een instant messenger?
Als de tijd rijp is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:24 schreef sop het volgende:
Wanneer komt Google met een instant messenger?
en is tyfuslangzaam en vol met reclamequote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:05 schreef kevinsborg het volgende:
Jongens, waarom nemen jullie niet gewoon spymac..
ga naar www.spymac.com
daar kan je ook een 1 gig account aanmaken, plus dat je nog webspace hebt voor foto's. Ik heb het zelf ook en het werkt Heeeeel goed
idd. en die picture hostingh kan je eventueel op je eigen webspace bij provider of PicServer doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
en is tyfuslangzaam en vol met reclame
dan ben je de enigequote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:14 schreef kevinsborg het volgende:
euh, nee is erg snel bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |