of in een netwerk of op school.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:27 schreef kevinsborg het volgende:
ik denk het niet, een paar lui uit mijn klas zijn er ook erg tevreden mee. het enige, dat een beetje voor problemen KAN zorgen, is wanneer je achter een proxy zit
ik zou niet weten waarom hotmail de gmail accounts zou tegenhouden, speelt enkel in hun eigen nadeel.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens ik hoor steeds meer mensen die geen gmail nemen omdat je dan geen MSN kan gebruiken..
Nogmaals dat kan dus WEL, je moet je hier registreren:
https://register.passport.net/
en dan kun je gewoon met je gmail account inloggen. (dit werkt trouwens met alle emailadressen, niet alleen met gmail)
je kunt je maar 1 keer aanmelden hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 00:04 schreef NickNEC het volgende:
jungens trusten, hopen op veel invites morgen !!
quote:Op zondag 13 juni 2004 00:40 schreef sop het volgende:
Even over Spymac. Ik heb ook een spymac account en ik vind het dus helemaal ruk. Het enige maar dan ook enige voordeel dat ik hier aan kan ontdekken is de grootte van de mailbox.
Belangrijk aan zo'n mailaccount vind ik de webmail optie. En die is dus helemaal ruk.
Check deze layout eens, denken ze dat ik bijziend ben, gezien die grote knoppen?:
[afbeelding]
Ach, degene die ik het zou gunnen zitten zo goed als nooit op internet dus kennen het waarschijnlijk nog niet eens. En degene die ik het niet gun ....tja!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
ik heb ook geen vrienden en daarom geef ik zo ook aan fokusers
jub en dan kom je op een wacht lijst....quote:Op zondag 13 juni 2004 01:41 schreef p-etr-a het volgende:
moet je gewoon je mailadres hier invoeren als je gmail wil ontvangen dan?
ok : petrakruyt@hotmail.com
zie, iedereen is 't met mij eensquote:Op zondag 13 juni 2004 02:06 schreef p-etr-a het volgende:
ja dat spymac ging ik eerst ook aanmaken voor de fotoruimte. nou het lijkt inderdaad helemaal nergens naar.
ook zondag voor de serversquote:Op zondag 13 juni 2004 10:53 schreef Thomper het volgende:
Nog eventjes geduld en als het goed is moeten de invites dan komen.
Zul je net zien dat Google vandaag niks doet..
Al die 80.000 servers van Google zitten in de Google-Kerk..quote:Op zondag 13 juni 2004 11:00 schreef Jump het volgende:
[..]
ook zondag voor de servers
Geen probleem hoor, heb wel eens vaker iets langer dan op mijn beurt moeten wachten...quote:Op zondag 13 juni 2004 10:40 schreef Jump het volgende:
coach4all ook toegevoegd, eventjes overgelezen
het is maar 1 plekje hoor. anders verzet ik je eventjes naar bovenquote:Op zondag 13 juni 2004 11:35 schreef coach4all het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, heb wel eens vaker iets langer dan op mijn beurt moeten wachten...![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 11:03 schreef Thomper het volgende:
[..]
Al die 80.000 servers van Google zitten in de Google-Kerk..
done, je staat erbijquote:Op zondag 13 juni 2004 11:44 schreef niksan het volgende:
ik wil ook in het Gmail lijstje!!
narcoticphonic at hotmail.com
![]()
ja het valt me een beeeetje tegenquote:Op zondag 13 juni 2004 11:48 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Weinig beweging in het lijstje
Come on folks
Zacht uitgedrukt.. Volgensmij zijn degene die een account hebben gekregen l33chersquote:Op zondag 13 juni 2004 11:49 schreef keijz het volgende:
[..]
ja het valt me een beeeetje tegen
aangepastquote:Op zondag 13 juni 2004 11:52 schreef keijz het volgende:
he mijn email adres klopt niet![]()
keijz86-at-hotmail.com
thanks, gelukkig nog net op tijdquote:Op zondag 13 juni 2004 11:53 schreef Jump het volgende:
[..]
aangepast
Pleaze, maak er 60 van, kan ik ook uit m'n dak gaanquote:Op zondag 13 juni 2004 11:50 schreef Thomper het volgende:
Komt omdat de invites dacht ik meestal pas 's middags vrij worden gegeven. Dan moet men ze zien, en daarna moet iedereen ze nog weg geven. Dus als er nu niks gebeurt, kan er over een paar uur misschien ineens iedereen 50 plaatsen zijn opgeschoven.
neem 70. dan hebben die dat er bij komen ook direct een uitnodigingquote:Op zondag 13 juni 2004 11:55 schreef coach4all het volgende:
[..]
Pleaze, maak er 60 van, kan ik ook uit m'n dak gaan![]()
Da's waar, sorry for being selfish.....quote:Op zondag 13 juni 2004 11:56 schreef Jump het volgende:
[..]
neem 70. dan hebben die dat er bij komen ook direct een uitnodiging
Met 35 ben ik al tevredenquote:Op zondag 13 juni 2004 11:56 schreef Jump het volgende:
[..]
neem 70. dan hebben die dat er bij komen ook direct een uitnodiging
Wat jij wil..quote:Op zondag 13 juni 2004 11:55 schreef coach4all het volgende:
[..]
Pleaze, maak er 60 van, kan ik ook uit m'n dak gaan![]()
Neuh, ik weet 100% zeker dat er wel tenminste iemand zijn invites zou delen. En aangezien nog niemand invites heeft gedeeld zijn ze nog niet gegeven, simpel.quote:Op zondag 13 juni 2004 11:53 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt.. Volgensmij zijn degene die een account hebben gekregen l33chers![]()
nummertje 62 op de lijstquote:Op zondag 13 juni 2004 12:01 schreef Herda het volgende:
Wil ook graag geadd worden voor gmail
melkie at hotmail.com
quote:Op zondag 13 juni 2004 09:28 schreef afraidtech het volgende:
mag ik er ook op
jjurjens@hotmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |