Iddquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:25 schreef Jump het volgende:
wat een mens allemaal niet doet als ie nie wilt leren
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:24 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
[mierenneukmode]
correctie door php & GD library gegenereerd plaatje
[/mierenneukmode]
zie dit:quote:ff zwaarofftopic..ik ben ook een tijdje met php en mysql enzo bezig, maar hoe werkt zo'n afbeelding-met-text-genereer-script eigenlijk? Ik kan er op php.net niks over vinden (kan ook mijn zoektechniek liggen )
juichtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]jij wint
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:31 schreef gieling het volgende:
*topic in de gaten houd*
zou zeggen, open er een topic over, want anders gaat het hier volledig offtopic gaanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]jij wint
[..]
zie dit:
http://nl.php.net/manual/nl/ref.image.php
start er anders een topic over
'k heb wel wat voorbeelden voor je maar niet in dit topic...
dan krijg je last van mensen die misbruik maken..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:37 schreef sop het volgende:
Kunnen mensen in dat lijstje ook zichzelf aanmelden? En ook aangeven als ze een invite hebben uitgedeeld aan iemand? Dat zou wel handig zijn iig:
http://www28.brinkster.com/kennisbank/googleinvite/
Zoiets dusEn inderdaad, wat een mens toch allemaal doet met zijn tijd
als ik me goed herinner 3quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:38 schreef _Omicron_ het volgende:
Hoeveel invites krijg je eigenlijk als je een account krijgt ?
Aan het begin 0, na 2 dagen 3 als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:38 schreef _Omicron_ het volgende:
Hoeveel invites krijg je eigenlijk als je een account krijgt ?
Kwestie van wachten dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:40 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Aan het begin 0, na 2 dagen 3 als ik het goed heb.
dus over een paar dagen zal dit lijstje wel krimpenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kwestie van wachten dus
Yep. QG had het er over de foon al over dat we op Tweakers.net werden genoemd, dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:44 schreef Jump het volgende:
[..]
dus over een paar dagen zal dit lijstje wel krimpen
Ik ga de ip's reggen, bij misbruik wordt je uit de lijst gewiptquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg je last van mensen die misbruik maken..
zie de eerste regel
Oepsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:46 schreef sop het volgende:
[..]
Ik ga de ip's reggen, bij misbruik wordt je uit de lijst gewipt
Mjah bij misbruik denk ik eerder aan mensen die zich snel in de lijst pleuren, een invite scoren en nooit meer wat van zich laten horen. Dan heb ik liever dat die personen zich hier lief melden, in het lijstje komen en persoonlijk beloven dat ze ook invites weggeven zodra ze die krijgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:46 schreef sop het volgende:
[..]
Ik ga de ip's reggen, bij misbruik wordt je uit de lijst gewipt
Had hem al gevondenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:48 schreef Jump het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/895556/2
dees topic dus
Klopt, er is een post van Jump met dat plaatje!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:51 schreef sop het volgende:
ow, Het is mischien ook wel leuk om bij te houden in dat dynamische plaatje hoeveel mensen er al een gmail account hebben dankzij dit tooltje!
plaatje was up to date. maanvis stond op plaats 56 bij QG en ook op plaats 56 op figuurtjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Klopt, er is een post van Jump met dat plaatje!
Stom genoeg heb ik het laatste recente lijstje van QG weggeëdit voor ik het kon backuppen![]()
Maar kun je niet bovenaan het plaatje een regeltje maken met: "al xxx FOK!Users hebben via de vriendelijke FOK!-community een GMail account gekregen" oid natuurlijk. Dus niet alleen een lijstje met namen van de mensen die wachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:53 schreef Jump het volgende:
[..]
plaatje was up to date. maanvis stond op plaats 56 bij QG en ook op plaats 56 op figuurtje
In mijn profiel staat er een streepjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed één voor één alle profielen doorwerken, heb je ze ook
lijstje toegevoegd in de OP.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:58 schreef sop het volgende:
[..]
Maar kun je niet bovenaan het plaatje een regeltje maken met: "al xxx FOK!Users hebben via de vriendelijke FOK!-community een GMail account gekregen" oid natuurlijk. Dus niet alleen een lijstje met namen van de mensen die wachten.
En daarna misschien wel hart van nederlandquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:45 schreef Slarioux het volgende:
Yep. QG had het er over de foon al over dat we op Tweakers.net werden genoemd, dus ik ben benieuwd
dat kan nog lang duren volgens mij. als het een simpele IM wordt met geen extra onnodige dingen zoals ICQ en MSN zou die kans maken. Als die compatibel is met het MS-netwerk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:24 schreef sop het volgende:
Wanneer komt Google met een instant messenger?
Als de tijd rijp is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:24 schreef sop het volgende:
Wanneer komt Google met een instant messenger?
en is tyfuslangzaam en vol met reclamequote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:05 schreef kevinsborg het volgende:
Jongens, waarom nemen jullie niet gewoon spymac..
ga naar www.spymac.com
daar kan je ook een 1 gig account aanmaken, plus dat je nog webspace hebt voor foto's. Ik heb het zelf ook en het werkt Heeeeel goed
idd. en die picture hostingh kan je eventueel op je eigen webspace bij provider of PicServer doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
en is tyfuslangzaam en vol met reclame
dan ben je de enigequote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:14 schreef kevinsborg het volgende:
euh, nee is erg snel bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |