abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2004 @ 19:33:09 #1
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_19841148
Ik als Brabander lees het Brabantsdagblad, en nu heb je een actie waarbij je als lezer je eigen elftal kan maken, het elftal dat er gemiddeld uitkomt van alle lezers word gepubliceerd in het BD.
En wie weet leest advocaatje het dan ook.

Dus snel naar het LEZERSELFTAL

The greatest things in life cost nothing
pi_19841550
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!!
ik ben niet blind
Er kan er maar 1 de beste zijn.
pi_19842193
FF INVULLEN
pi_19842214
Klik op de bal voor de aftrap
  zaterdag 12 juni 2004 @ 20:13:07 #5
73091 Vom
de Cowboy
pi_19842353
Jaaa topic 2935236 over opstellingen
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  zaterdag 12 juni 2004 @ 20:16:09 #6
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_19842455
Van der Sar in de spits en Van der Meyde op doel... Zenden en Sneijder als centrale verdediging... Van Hooydonk als rechtshalf...

Ziezo, klaar
pi_19842686
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 20:16 schreef Leshy het volgende:
Van der Sar in de spits en Van der Meyde op doel... Zenden en Sneijder als centrale verdediging... Van Hooydonk als rechtshalf...

Ziezo, klaar
LEZEN STOEPVOETBALLER
pi_19842731
v. Hooydonk moet er na een half uur spelen in, als ze achter staan.
  zondag 13 juni 2004 @ 14:20:31 #9
93560 MOY
wiser every day......still
pi_19855623
1 ding GEEEEEN van der MEyde, hij is een net niet voetballer, veel van die buitenspelers creeeren veel kansen maar ze schoppen ze er niet in en hun medespelers begrijpen ze niet, dit gaat wel een beetje voor VD MEYDE op, maar ik vind hem ook nog eens 10x zo slecht bijvoorbeeld als een robben of ronaldo.......en dat mooie verhaal van koeman over VD VAART niet op links, dat klopt !!! DUS ZET HEM OP RECHTS !!!!! op links hebben we namelijk wel een goede buitenspeler ROBBEN.........evt. misschien de eerste wedstrijd overmars op rechts, die is ook best goed hoor nog!
Seedorf kan nog niet spelen dus vd Vaart de eerste wedstrijd nog ff op 10............MAKAAY in de spits, want NISTELROOY past gewoon niet in het spel vh nederlands elftal......je krijgt op het EK namelijk geen momenten waar hij de bal er in kan lopen door een opportunistische aanval......daar wordt op een EK veel te voorzichtig voor gespeeld, daarbij is hij ook geen goede voetballer, hij kan alleen de ballen er in lopen......Davids op links, Wesley Sniper op rechts, achterin natuurlijk Stam, ik kies voor Melchiot als rasechte verdediger op rechts en op links V Bronckhorst en de verrassing...........gewoon F. De Boer op de voorstopper!!!!!!! hij heeft die pass en verdeelt het spel nog steeds als je hem de kans geeft !!! Wat nou derde reserveaanvoerder en alleen maar mee voor ervaring en sfeer, FUCK THAT !!! hij is gewoon goed, hij moet alleen het grootste gedeelte vd tijd de bal snel doorspelen, net als Seedorf trouwens....
Maar ach das mijn mening....maar 1 ding weet ik zeker VD MEYDE moet in ieder geval niet spelen!
  zondag 13 juni 2004 @ 14:38:49 #10
93560 MOY
wiser every day......still
pi_19856048
ooooh sorry kut...ik bedoel natuurlijk Cocu op linksback.........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')