1 ding GEEEEEN van der MEyde, hij is een net niet voetballer, veel van die buitenspelers creeeren veel kansen maar ze schoppen ze er niet in en hun medespelers begrijpen ze niet, dit gaat wel een beetje voor VD MEYDE op, maar ik vind hem ook nog eens 10x zo slecht bijvoorbeeld als een robben of ronaldo.......en dat mooie verhaal van koeman over VD VAART niet op links, dat klopt !!! DUS ZET HEM OP RECHTS !!!!! op links hebben we namelijk wel een goede buitenspeler ROBBEN.........evt. misschien de eerste wedstrijd overmars op rechts, die is ook best goed hoor nog!
Seedorf kan nog niet spelen dus vd Vaart de eerste wedstrijd nog ff op 10............MAKAAY in de spits, want NISTELROOY past gewoon niet in het spel vh nederlands elftal......je krijgt op het EK namelijk geen momenten waar hij de bal er in kan lopen door een opportunistische aanval......daar wordt op een EK veel te voorzichtig voor gespeeld, daarbij is hij ook geen goede voetballer, hij kan alleen de ballen er in lopen......Davids op links, Wesley Sniper op rechts, achterin natuurlijk Stam, ik kies voor Melchiot als rasechte verdediger op rechts en op links V Bronckhorst en de verrassing...........gewoon F. De Boer op de voorstopper!!!!!!! hij heeft die pass en verdeelt het spel nog steeds als je hem de kans geeft !!! Wat nou derde reserveaanvoerder en alleen maar mee voor ervaring en sfeer, FUCK THAT !!! hij is gewoon goed, hij moet alleen het grootste gedeelte vd tijd de bal snel doorspelen, net als Seedorf trouwens....
Maar ach das mijn mening....maar 1 ding weet ik zeker VD MEYDE moet in ieder geval niet spelen!