Ja he, ik keek ook al op Canvas of het daar uitgezonden werd, maar nu Belgie niet meedoet zenden ze het niet uit. We zullen dus geen "BINNEN" horen dit EK.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:23 schreef zakjapannertje het volgende:
ik mis de Belg
ze zenden het wel uit op een apart sportkanaal, Sporza, dat ook andere sporten zoals de Tour uitzendt of gaat uitzenden, maar dat is in Nederland niet te ontvangenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:21 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ja he, ik keek ook al op Canvas of het daar uitgezonden werd, maar nu Belgie niet meedoet zenden ze het niet uit. We zullen dus geen "BINNEN" horen dit EK.
Idd die man is echt een verademing vergeleken met de paupers die bij de NOS werken.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Verder is het commentaar met John Motson natuurlijk heerlijk. Jammer van dat rare beeld.
Dat wel maar bij wedstrijden van Nederland moet ik V. Gelder beluisteren en niet hem.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd die man is echt een verademing vergeleken met de paupers die bij de NOS werken.
Voor mij is hij de allerbeste voetbalcommentatoor.
gewoon wachten tot dinsdag, radio aan TV geluid uitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:05 schreef devv05 het volgende:
Commentaar zuigt inderdaad, eigenlijk zou je het uit moeten kunnen schakelen.. Maarja je raakt eraan gewend dus ik blijf wel gewoon NOS kijken..
en dan zit je weer met die fijne 2 seconden vertragingquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:20 schreef JPM01 het volgende:
[..]
gewoon wachten tot dinsdag, radio aan TV geluid uit![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |