abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:47:16 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19837113
Ik vind een piercing in het gezicht, of de tong echt een afknapper. Als ik ee leuk meisje zie en ik zie dat ze zo'n afchuwlijke piercing in dr kin/onderlip heeft, of in dr toch knap ik daar echt op af. Ik vind het gewoon verminking en lelijk. Bovendien ordinair, want met zo'n vrouw kan je je natuurlijk niet meer vertonen bij bijvoorbeeld een receptie van je werk. Geen vrouw is daarintegen ook niet echt bevordelijk voor zakelijk contacten, dus wat dat betreft moet je dan soms gezelschap inhuren, maar een piercing is echt een no-no voor mij.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_19837137
Verschilt per vrouw
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:48:50 #3
78918 SeLang
Black swans matter
pi_19837153
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind een piercing in het gezicht, of de tong echt een afknapper. Als ik ee leuk meisje zie en ik zie dat ze zo'n afchuwlijke piercing in dr kin/onderlip heeft, of in dr toch knap ik daar echt op af. Ik vind het gewoon verminking en lelijk. Bovendien ordinair
Mee eens
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_19837165
Roken, puntschoentjes (van die laarzen die over de broek heen zitten
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
), dat zijn voor mij afknappers, van piercings word ik niet warm of koud.. In de navel vind ik het vaak wel leuk staan en in het gezicht... ach als het bij de persoon past..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_19837190
Idem. Ik vind een piercing ook zeker een afknapper. Het is ook vooral niet origineel meer enzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Tatoo's hetzelfde verhaal.

Een navelpiercing kan er wel mee door.
X
X
X
pi_19837194
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:48 schreef Steve-O het volgende:
Verschilt per vrouw
Op het punt vanafknapper ben ik het met je eens, maar dat inhuren gaat wel weer erg jouw richting uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19837197
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ben het met BHFH eens.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19837206
helemaal met de TS eens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:52:15 #9
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19837247
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

zoiets als die middelste muts kan dus echt ninet vind ik, ook in de onderlip is het ordi.

Piercings mogen niet zichtbaar zijn, behalve normale oorbellen vind ik.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:52:42 #10
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_19837260
Oneens. Bij sommige vrouwen staat het erg lekker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:53:13 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19837274
BHFH wat vind je van een neuspiercing dan? Ik heb jou ooit ergens zien schrijven dat je Christina Aguillera een lekker ding vind, maar die heeft wel een neuspiercing.
pi_19837281
http://members.home.nl/ri(...)ictures/piercing.jpg

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19837292
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Dat staat echt zo ranzig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
X
X
X
pi_19837299
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:54:44 #15
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19837312
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:53 schreef Christine het volgende:
BHFH wat vind je van een neuspiercing dan? Ik heb jou ooit ergens zien schrijven dat je Christina Aguillera een lekker ding vind, maar die heeft wel een neuspiercing.
als zij een relatie met mij zou krijgen zou ik haar vriendelijk verzoeken de piercing te verwijderen. mw AGuilera is wel lekker ja, maar ik vind de piercing minder.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_19837328
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

als zij een relatie met mij zou krijgen zou ik haar vriendelijk verzoeken de piercing te verwijderen. mw AGuilera is wel lekker ja, maar ik vind de piercing minder.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:55:53 #17
95608 Speth
Rorschach
pi_19837341
Ik vind 't idd ook lelijk en smakeloos
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:56:34 #18
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_19837359
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 16:53 schreef Sport_Life het volgende:
http://members.home.nl/ri(...)ictures/piercing.jpg

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2004 @ 17:09:00 #19
43556 miss_dynastie
pi_19837651
Een piercing is op zich te verwijderen voor een receptie of andere gelegenheid. Al zie ik niet in waarom een tongpiercing een probleem is, tenzij haar tong de hele tijd buiten haar mond hangt..
pi_19837672
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Een piercing is op zich te verwijderen voor een receptie of andere gelegenheid. Al zie ik niet in waarom een tongpiercing een probleem is, tenzij haar tong de hele tijd buiten haar mond hangt..
De meeste beginnen er naar te praten.
X
X
X
pi_19837753
edit: topictitel aangepast

Ik kijk het ff aan, eigenlijk hoort het thuis in [Centraal] Piercings deel 4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop