Mee eensquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind een piercing in het gezicht, of de tong echt een afknapper. Als ik ee leuk meisje zie en ik zie dat ze zo'n afchuwlijke piercing in dr kin/onderlip heeft, of in dr toch knap ik daar echt op af. Ik vind het gewoon verminking en lelijk. Bovendien ordinair
Op het punt vanafknapper ben ik het met je eens, maar dat inhuren gaat wel weer erg jouw richting uitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:48 schreef Steve-O het volgende:
Verschilt per vrouw
Dat staat echt zo ranzigquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
als zij een relatie met mij zou krijgen zou ik haar vriendelijk verzoeken de piercing te verwijderen. mw AGuilera is wel lekker ja, maar ik vind de piercing minder.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:53 schreef Christine het volgende:
BHFH wat vind je van een neuspiercing dan? Ik heb jou ooit ergens zien schrijven dat je Christina Aguillera een lekker ding vind, maar die heeft wel een neuspiercing.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
als zij een relatie met mij zou krijgen zou ik haar vriendelijk verzoeken de piercing te verwijderen. mw AGuilera is wel lekker ja, maar ik vind de piercing minder.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:53 schreef Sport_Life het volgende:
http://members.home.nl/ri(...)ictures/piercing.jpgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De meeste beginnen er naar te praten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Een piercing is op zich te verwijderen voor een receptie of andere gelegenheid. Al zie ik niet in waarom een tongpiercing een probleem is, tenzij haar tong de hele tijd buiten haar mond hangt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop