Gaat allemaal automatisch... bij twijfel gewoon even contact opnemen met je vestiging.. ook als je het idee hebt dat het allemaal te lang duurt..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je daar nog iets voor doen ofzo? Contact opnemen met je contactpersoon bij Randstad? Of gaat dat allemaal vanzelf.
Ik vulde trouwens nooit uren in op mn declaratie formulier, als ik niet gewerkt had.
Maar een andere vakantiewerker bij ons zetten dan gewoon 6 uur ADV ofzo neer.
Maar komt in principe op hetzelfde neer, hij krijgt dan die ADV uren die week nog betaald, ik niet, maar ik krijg ze dan allemaal aan het eind terug lijkt me?
Bij een full time dienstverband krijg je zo'n 2 dagen per maand aan vakantiedagen. Als je minder werkt dan krijg je een aantal vakantiedagen naar rato.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:
6 weken? 6 weken nadat je bent gestopt bedoel je? Ik werk er nu al 3 maanden. Want ik heb nog niks extra's ontvangen, alleen mn normale loon dus...
En kan iemand zeggen hoeveel vakantiedagen je hebt als je 3 maanden voor Randstad hebt gewerkt?
Ik denk dat dit wel een vakantiedag is, aangezien je dan niet fulltime werkt. Hoe je het ook wendt of keert het is óf een doorbetaalde vrije middag óf je hebt gewoon recht op het geld van die vakantiedagen nu je gestopt bent.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Fulltime.. tja.... ik werk ma t/m do van 7.30 tot 16.30.
Denk wel dat dat fulltime is.
Maar goed, wanneer is iets een vakantiedag... vaak zat dat ik op donderdag om 12.30 naar huis ga (s middags vrij neem dus). Zijn ze bij ons heel makkelijk in, mede omdat je via Randstad werkt, dus kost hun geen geld als je niet werkt.
Ik schrijf dan gewoon geen uren op, omdat ik simpelweg die uren dan niet uitbetaald krijg...
Vakantiegeld word heel vaak berekend in de periode van 1 Juni tot 31 Mei.. met je salaris van de maand Juni (eind Juni dus) krijg je het dan uitbetaald. Nog even wachten dus..quote:Op zondag 13 juni 2004 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh ok.. vakantiegeld zou 1 juni uitbetaald worden, maar ik heb nog niks ontvangen (of het is zo weinig dat het me niet is opgevallen)
Is geloof ik maar 8% van je totaal verdiende loon? Ik verdien 130 euro per week, dus
130*4*3 = 1560.. 8% van 1560 is 124,80 euro
Hmm.. dat heb ik dan nog niet gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |