last van vliegende beessies?quote:Op zondag 13 juni 2004 08:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
mogguh, zo eerst maar eens mijn rolhor ophangen
Er zit een wepsennest bij de buren, maar die ontkennen hetquote:Op zondag 13 juni 2004 09:54 schreef just me het volgende:
last van vliegende beessies?
dat best lullig dan!!! verwijderen van wespennest kost niet eens zoveel geldquote:Op zondag 13 juni 2004 10:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er zit een wepsennest bij de buren, maar die ontkennen het
dacht een eurootje of 50 !!!quote:Op zondag 13 juni 2004 10:37 schreef just me het volgende:
[..]
dat best lullig dan!!! verwijderen van wespennest kost niet eens zoveel geld
zoiets is het hier ook en het is met garantie.. dus niet goed nog een keertje spuitenquote:Op zondag 13 juni 2004 10:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dacht een eurootje of 50 !!!
Ach, volgende zomer zijn ze weg. Wespen komen niet terug naar hetzelfde nest.quote:Op zondag 13 juni 2004 10:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er zit een wepsennest bij de buren, maar die ontkennen het
Nee, maar bij een "keurige" familie komt zoiets niet voorquote:Op zondag 13 juni 2004 10:37 schreef just me het volgende:
dat best lullig dan!!! verwijderen van wespennest kost niet eens zoveel geld
gewoon de gemeente bellen en zeggen dat er veel wespen rond je huis zwermen en laat hun maar constateren dat het bij de buren zit !!quote:Op zondag 13 juni 2004 10:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee, maar bij een "keurige" familie komt zoiets niet voor
Normaal gesproken heb ik niks tegen insecten, maar ik ben nogal overgevoelig voor een wespensteek en ik heb weinig zin om 's nachts naar de 1e hulp te moeten
ach ja Hools servicecafe voor al uw nuttige tips !!!quote:Op zondag 13 juni 2004 10:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
goed idee, ik zal morgen eens bellen
Cool, en moeilijker dan menig spel dat ik ooit heb gespeeld.quote:Op zondag 13 juni 2004 10:09 schreef just me het volgende:
Zelda is cool!! straks maar weer eens op de Nintendo spelen
geen huishouden meer, niet meer fokken.. Zelda it isquote:Op zondag 13 juni 2004 10:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Cool, en moeilijker dan menig spel dat ik ooit heb gespeeld.
Maar dat neemt niet weg dat het gewoon enorm leuk is.
quote:Op zondag 13 juni 2004 01:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en ondertussen blijf je afgeven op die studenten hier die genoegen nemen met een 6,5 terwijl er misschien best een 7 in zit![]()
![]()
Mwah, weet nog niet.quote:Op zondag 13 juni 2004 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
geen huishouden meer, niet meer fokken.. Zelda it is
mogguh !!!quote:Op zondag 13 juni 2004 10:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De stemming is zeker niet zo goed thuis of wel mm?quote:Op zondag 13 juni 2004 11:02 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen... Rondje op kosten van Dr Daggla...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |