Gallas, Thuram, Sylvestre en Lizerazu komen ook maar net kijken. :')quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:54 schreef Jeroen_M het volgende:
Ik denk niet dat de franse verdediging raad weet met owen en rooney.
Zijn dat vier nieuwe spelers?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gallas, Thuram, Sylvestre en Lizerazu komen ook maar net kijken.![]()
Nee dus, dat zijn 4 gelouterde verdedigers. 4 spelers met ruime ervaring op het hoogste niveau.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn dat vier nieuwe spelers?
Ik ken ze niet.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dus, dat zijn 4 gelouterde verdedigers. 4 spelers met ruime ervaring op het hoogste niveau.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kijk eens naar de posticon van popolon.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of wou jij zeggen van niet?
quote:Op zondag 13 juni 2004 13:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kijk eens naar de posticon van popolon.
had ik toch de eindstand goed hehequote:Op zondag 13 juni 2004 14:13 schreef Spideyman het volgende:
Ik denk dat Gallas een basisplaats voor de rest van het toernooi wil bemachtigen en daarom zich net als in Frankrijk's laatste oefenwedstrijd positief zal onderscheiden.
Verder denk ik dat Rooney van 25 meter afstand eentje d'r in prikt.
Eindstand: 2-1 (1-0)
25' Henry
57' Rooney
88' Wiltord
Engeland was ook niet om over naar huis te schrijven natuurlijkquote:Op zondag 13 juni 2004 23:25 schreef Bos81 het volgende:
Als je het totaal beeld van de wedstrijd ziet was het geen goede wedstrijd. Natuurlijk was het einde zeer spectaculair. Maar ik vond het toch wel tegenvallend. Frankrijk speelde ver beneden zijn kunnen.
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:35 schreef VeX- het volgende:
Maar Frankrijk hoeft de hele wedstrijd niet te domineren, ze kunnen de punten maken wanneer dat beslissend is. En daar maken ze mooi gebruik van met topspelers als Henry en met name Zidane die wat laat op gang komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |