Deze wedstrijd verdiend een eigen topic.
13 juni 20:45 Frankrijk v Engeland (Luz, Lissabon)Iedereen hier kan dan wel hysterisch doen over de klassieker van a.s. dinsdag, maar Frankrijk vs Engeland morgenavond is toch de wedstrijd waar ik persoonlijk meer naar uitkijk.
Het surplus aan techniek van de haantjes tegen de eergevoelige Engelsen, dat gaat vuurwerk opleveren! Ik voorspel een knalharde wedstrijd. Die Engelsen gaan de beuk erin gooien zodat de Fransen niet kunnen domineren, anders worden ze weggespeeld. Benieuwd hoelang Gerrard en eventueel Rooney op het veld blijven staan, Engelsen doen tenslotte altijd raar op grote toernooien. Of...met wedstrijden tegen "gemakkelijkere" tegenstanders als Zwitserland en Kroatië in het verschiet, zou het ook net zo goed een doodsaaie remise kunnen worden natuurlijk. Laten we het niet hopen. Anyways, Zizou versus Becks, Henry versus Owen, dat zijn leuke krachtmetingen op zich. Overigens verwacht (hoop) ik wel dat Henry en Co. in de juiste vorm die Engelse verdediging helemaal naar de filistijnen gaan dollen.