Is het nodig om ze alle drie te gebruiken?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:17 schreef schatje het volgende:
1- reinigen
2- exfoliëren (laatste restjes vuil enzo wegnemen)
3- hydrateren
Ja, eigenlijk wel. Ze zijn allemaal op elkaar afgestemdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:22 schreef Straw het volgende:
[..]
Is het nodig om ze alle drie te gebruiken?
minder melk en andere zuivel drinken en minder ander vet tot je nemen; voor de rest afblijven van al die rommel, je dieet aanpassen is bij 90% van de mensen meer dan afdoende.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:07 schreef Straw het volgende:
Ik heb nog al last van een vette huid, feitelijk alleen op mijn gezicht. Nu vraag ik me af op de huidverzorgingsproducten speciaal voor de vette huid van de HEMA goed werken. Zie wat ik bedoel: http://www.hema.nl/Hema/page.asp?product%5Fid=43 Die groene dus, voor de Vette huid.
Wat zijn precies die 3 flesjes/tube? Hoe te gebruiken?
Alvast dank!
is niet altijd de oplossing, soms hebben mensen gewoon een vette huid van zichzelf.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
minder melk en andere zuivel drinken en minder ander vet tot je nemen.
vet is hydrofoob, derhalve is een vette huid niet te hydraterenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:17 schreef schatje het volgende:
3- hydrateren
*kuche* en waar denk je dat dat vet dan vandaan komt? dat _kan_ alleen uit het dieet komen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:27 schreef Markster het volgende:
[..]
is niet altijd de oplossing, soms hebben mensen gewoon een vette huid van zichzelf.
Ja, maar sommige hebben het sneller dan anderen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
*kuche* en waar denk je dat dat vet dan vandaan komt? dat _kan_ alleen uit het dieet komen.
niet op de doktersstoel gaan zitten nu he
dat doet niets af aan het feit dat zulke zaken 90% dieet-bepaald zijn... bij de overige 10% is er een stofwisselingsprobleem (=ziekte).quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja, maar sommige hebben het sneller dan anderen.
toch. ?
Ik eet al niet vet, redelijk normaal en niet veel. Ik moet juist extra voeding tot me nemen in de vorm van vloeibare voeding (Nutricia Multi-Fibre). Daarbij is zuivel toch juist goed voor de kalkontwikkeling inzake de botten?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
minder melk en andere zuivel drinken en minder ander vet tot je nemen; voor de rest afblijven van al die rommel, je dieet aanpassen is bij 90% van de mensen meer dan afdoende.
Ook al eet je helemaal geen vet, je eigen lichaam maakt het zelf wel aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
*kuche* en waar denk je dat dat vet dan vandaan komt? dat _kan_ alleen uit het dieet komen.
niet op de doktersstoel gaan zitten nu he
gast... vetten kun je alleen maar maken door andere vetten te eten (waarvan delen worden hergebruikt); do not try to lecture me on this subject.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:40 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Ook al eet je helemaal geen vet, je eigen lichaam maakt het zelf wel aan.
zijn dat die basisschool-limonade-formaat drinkpakjes met een rietje, meestal wit van kleur met opdruk erop? in dat geval ben je _juist_ een hoop vetten tot je aan het nemen; vaak worden dat soort drankjes aan bejaarden gegeven die niet genoeg eten, met als bij-effect dat ze wat dikker worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:40 schreef Straw het volgende:
[..]
Ik eet al niet vet, redelijk normaal en niet veel. Ik moet juist extra voeding tot me nemen in de vorm van vloeibare voeding (Nutricia Multi-Fibre). Daarbij is zuivel toch juist goed voor de kalkontwikkeling inzake de botten?
Goed om te horenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:24 schreef Straw het volgende:
Ik heb de tube en het rechterflesje (tonic) nu één keer gebruikt en ik merk het meteen! Prma!!!Heerlijk; veel minder vet op mijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |