abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19832803
Ik heb nog al last van een vette huid, feitelijk alleen op mijn gezicht. Nu vraag ik me af op de huidverzorgingsproducten speciaal voor de vette huid van de HEMA goed werken. Zie wat ik bedoel: http://www.hema.nl/Hema/page.asp?product%5Fid=43 Die groene dus, voor de Vette huid.

Wat zijn precies die 3 flesjes/tube? Hoe te gebruiken?

Alvast dank!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:15:48 #2
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_19832958
Tjah het beste wat je natuurlijk kunt doen is proberen en het staat volgens mij gewoon op het flesje hoe je ze moet gebruiken , of anders vraag je het gewooon aan iemand aan de kassa.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_19832981
1- reinigen
2- exfoliëren (laatste restjes vuil enzo wegnemen)
3- hydrateren
pi_19833075
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:17 schreef schatje het volgende:
1- reinigen
2- exfoliëren (laatste restjes vuil enzo wegnemen)
3- hydrateren
Is het nodig om ze alle drie te gebruiken?
pi_19833113
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:22 schreef Straw het volgende:

[..]

Is het nodig om ze alle drie te gebruiken?
Ja, eigenlijk wel. Ze zijn allemaal op elkaar afgestemd .
pi_19833169
hey die zijn intressant, hoe duur zijn die 3 flesjes/tubes bij elkaar?
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:26:55 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_19833179
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:07 schreef Straw het volgende:
Ik heb nog al last van een vette huid, feitelijk alleen op mijn gezicht. Nu vraag ik me af op de huidverzorgingsproducten speciaal voor de vette huid van de HEMA goed werken. Zie wat ik bedoel: http://www.hema.nl/Hema/page.asp?product%5Fid=43 Die groene dus, voor de Vette huid.

Wat zijn precies die 3 flesjes/tube? Hoe te gebruiken?

Alvast dank!
minder melk en andere zuivel drinken en minder ander vet tot je nemen; voor de rest afblijven van al die rommel, je dieet aanpassen is bij 90% van de mensen meer dan afdoende.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_19833190
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:26 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

minder melk en andere zuivel drinken en minder ander vet tot je nemen.
is niet altijd de oplossing, soms hebben mensen gewoon een vette huid van zichzelf.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:27:58 #9
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_19833194
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:17 schreef schatje het volgende:
3- hydrateren
vet is hydrofoob, derhalve is een vette huid niet te hydrateren
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:28:40 #10
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_19833210
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:27 schreef Markster het volgende:

[..]

is niet altijd de oplossing, soms hebben mensen gewoon een vette huid van zichzelf.
*kuche* en waar denk je dat dat vet dan vandaan komt? dat _kan_ alleen uit het dieet komen.

niet op de doktersstoel gaan zitten nu he
pi_19833292
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:28 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

*kuche* en waar denk je dat dat vet dan vandaan komt? dat _kan_ alleen uit het dieet komen.

Ja, maar sommige hebben het sneller dan anderen.

toch. ?
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:35:27 #12
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_19833364
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:32 schreef Markster het volgende:

[..]

Ja, maar sommige hebben het sneller dan anderen.

toch. ?
dat doet niets af aan het feit dat zulke zaken 90% dieet-bepaald zijn... bij de overige 10% is er een stofwisselingsprobleem (=ziekte).

homeopathische kwakzalverijen, vage chemo-farmaceutica en 'schoonheids'behandelingen zijn alleen maar uitstel, geen afstel, even los van het feit dat die middelen vaak eerder kwaad doen dan goed, al dan niet op de langere termijn.
pi_19833457
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:26 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

minder melk en andere zuivel drinken en minder ander vet tot je nemen; voor de rest afblijven van al die rommel, je dieet aanpassen is bij 90% van de mensen meer dan afdoende.
Ik eet al niet vet, redelijk normaal en niet veel. Ik moet juist extra voeding tot me nemen in de vorm van vloeibare voeding (Nutricia Multi-Fibre). Daarbij is zuivel toch juist goed voor de kalkontwikkeling inzake de botten?
pi_19833463
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:28 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Ook al eet je helemaal geen vet, je eigen lichaam maakt het zelf wel aan.
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:24:31 #15
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_19834424
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:40 schreef SuperRembo het volgende:

[..]

Ook al eet je helemaal geen vet, je eigen lichaam maakt het zelf wel aan.
gast... vetten kun je alleen maar maken door andere vetten te eten (waarvan delen worden hergebruikt); do not try to lecture me on this subject.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:28:55 #16
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_19834498
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:40 schreef Straw het volgende:

[..]

Ik eet al niet vet, redelijk normaal en niet veel. Ik moet juist extra voeding tot me nemen in de vorm van vloeibare voeding (Nutricia Multi-Fibre). Daarbij is zuivel toch juist goed voor de kalkontwikkeling inzake de botten?
zijn dat die basisschool-limonade-formaat drinkpakjes met een rietje, meestal wit van kleur met opdruk erop? in dat geval ben je _juist_ een hoop vetten tot je aan het nemen; vaak worden dat soort drankjes aan bejaarden gegeven die niet genoeg eten, met als bij-effect dat ze wat dikker worden.

en ja... melk is zeker heel goed voor je, eigenlijk nauwelijks slecht, afgezien van dat de vetten in melk in bijzonder huidreacties kunnen veroorzaken; zelf drink ik minimaal een 1,5 liter pak _per dag_ en ben ook niet vies van andere zuivel, hetgeen ook naar voren komt in een acné-achtige situatie op mijn rug; ik heb echter gekozen om daarmee te leven (tis niet zo heel erg ) en gewoon lekker gezond te blijven doen met die melk enzo

ik begrijp uit je woorden dat jij schijnbaar uit gezond eten dat je voorgezet wordt of dat je zelf kokkerelt niet genoeg voedingsstoffen haalt, of praten we hier over een situatie dat gezonde voeding gewoon ontbreekt in jouw dagelijks leven, bv door weinig culinaire inspiratie of gewoon luiheid? wie heeft jou verteld dat je die vloeibare voeding moet eten?.
pi_19840899
Ik heb de tube en het rechterflesje (tonic) nu één keer gebruikt en ik merk het meteen! Prma!!! Heerlijk; veel minder vet op mijn gezicht.
pi_19840917
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 19:24 schreef Straw het volgende:
Ik heb de tube en het rechterflesje (tonic) nu één keer gebruikt en ik merk het meteen! Prma!!! Heerlijk; veel minder vet op mijn gezicht.
Goed om te horen .
pi_19840965
En daarmee is je vraag dus opgelost.

Als je nog verder wilt babbelen verwijs ik je door naar Huidverzorging voor de heren (deeltje 2)

Dank u .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')