Dan moet je bij het aanmeldscherm klikken op: "Een .NET passport ophalen"quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
Werkt Gmail op MSN dan? Laatst getest en toen lukte het niet..
* Me_Wesley gaat het opnieuw proberen..
Precies, anders was 't al lang overbelast!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen ja. dat invitesysteem is zeker een goede manier om het aantal gebruikers geleidelijk op te voeren.
Updatedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:41 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ben altijd wel in voor 1 GB ruimte aan e-mailsZet me maar erbij
Footballbadgersquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:46 schreef QuietGuy het volgende:
Heb trouwens net ff een berichtje op m'n weblog aangemaakt over GMail
met +/- 80000 servers??? denk dat het wel mogelijk zal zijn hoor...:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Die 1GB gaan niet alle gebruikers ook daadwerkelijk volkrijgen. Ze hebben vast ook niet genoeg om alle gebruikers 1GB te geven. Zelfde als met ADSL-providers. Die bieden iedereen een x aantal mbits maar met de wetenschap dat de lijn nooit optimaal benut zal worden.
op het moment nog niet, maar volgens de site in de toekomst waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:45 schreef Monkeylover het volgende:
Kan je je mail met gmail ook ophalen met outlook oid?
Het is ook vast wel mogelijk, maar ik denk dat ze er wel mee zullen rekenen dat niet iedereen dat in den beginnen vol zal krijgen en dat ze gewoon pas upgraden zodra het nodig is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
met +/- 80000 servers??? denk dat het wel mogelijk zal zijn hoor...:
http://www.tweakers.net/nieuws/32860
over uurtje in scriptje af. kunnen ze zichzelf inschrijven en de volgende ophalenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:02 schreef QuietGuy het volgende:
weer updated...
nu zijn we met 2 bezigquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:15 schreef sop het volgende:
Ik maak nu even een pagina waarop je je kan aan en afmelden! Met een check zodat alleen FOK!Users Dit kunnen doen!
VET!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:15 schreef sop het volgende:
Ik maak nu even een pagina waarop je je kan aan en afmelden! Met een check zodat alleen FOK!Users Dit kunnen doen!
Mijn vraagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:18 schreef DigiJasper het volgende:
Blijft wel de huidige database in tact?
Toegevoegdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:25 schreef SpuitElf het volgende:
Ik ben ook erg geinteresseerd!
SpuitElf@fok.nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |