Sterkte nu en morgenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:39 schreef vdo28 het volgende:
......
Ik ben blij als het morgenmiddag om deze tijd is.....
idd. Ik had mijn complete dikke darm ontstoken (colitis) en heb nooit een centje pijn gehad, tot het onderzoek. Toen gaf ik zelfs met roesje erg veel pijn aan.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:38 schreef milagro het volgende:
[..]
pijn.
maar pijn is subjectief natuurlijk.
Lees de bijsluiter eens, kun je zien of het een bekende bijwerking is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:49 schreef vdo28 het volgende:
Ik heb anders nooit last van mijn kaak...
Dus waarom nu zo'n zeurende pijn
Bedankt!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:49 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Sterkte nu en morgen
Geen idee, lijkt me niks met die troep te maken te hebben. Succes morgen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:49 schreef vdo28 het volgende:
Ik heb anders nooit last van mijn kaak...
Dus waarom nu zo'n zeurende pijn
Dit ken ik. Ik heb ook nooit pijn, behalve als ze met dat ding in m'n darmen roeren. Gelukkig hielp een roesje bij mij heel goed.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
idd. Ik had mijn complete dikke darm ontstoken (colitis) en heb nooit een centje pijn gehad, tot het onderzoek. Toen gaf ik zelfs met roesje erg veel pijn aan.
Mijn koorts wijst duidelijk uit dat er een onsteking moet zitten maar bijna nooit vinden ze wat in mijn bloed :/ Ze gaan over twee weken weer verder kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:15 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ene kant kut voor je.. (want je weet nog steeds niet wat je hebt) en aan de andere kant ben ik wel blij voor je (er is nix ernstigs te zien)...
lijkt me idd zo verschrikkelijk naar dat je niet weet waar je aan toe bent...
sterkte...
de ontlasting moet zelfde zijn als je plas zeg maar... gewoon helemaal geel...quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:33 schreef vdo28 het volgende:
Nou, ik ben aan de klean prep....
Hoe weet ik dat ik kan stoppen met dit spul?
Als de ontlasting doorzichtig is?
met roesje wel... stelt geen hol voor dan... behalve kleanprepquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:01 schreef vdo28 het volgende:
Gelukkig ga ik alleen maar heen voor colonfoto's....
Roesjequote:Op woensdag 16 juni 2004 17:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
met roesje wel... stelt geen hol voor dan... behalve kleanprep
vorige colonscopie die ik had stelde geen hol voor met roesje.. die kreeg ik toen... ze stoppen dat ding best wel ver in je reet hoor..quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:31 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Roesje
Waarom?
en als het na 1 liter al geel is gelijk stoppen... zeker niet doorgaan voor de 4 liter...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:30 schreef vdo28 het volgende:
geel?
Okaj
Bedankt!!!
owhhquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:34 schreef vdo28 het volgende:
Ik krijg geen colonscopie!
Ze maken colonfoto's!
aggh tuurlijk daar hadden we het een pagina terug over gehad...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:39 schreef vdo28 het volgende:
Bij rontgen van de dikke darm gaan ze met een buisje in je hol
En dan spuiten ze je dikke darm vol met bariumpap en lucht en nemen ze foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |