quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:57 schreef greatgonzo het volgende:
HET MAAKT ME EIGENLIJK GEEN REET UIT
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:19 schreef methodmich het volgende:
Dick Advocaat woont in een flat, met balkon. Hij woont daar alleen, want op het naambordje staat slechts D. Advocaat en bovendien was het dusdanig ingericht dat elke vrouwelijke inbreng bij voorbaat uit te sluiten valt.
Heeej Don't fuck with my Pekineesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:37 schreef twi het volgende:
Tsja...het enige wat ik hoef te weten is welke opstelling 'ie gaat gebruiken, voor de rest laat het me koud of 'ie een goudvis of Pekineesje als huisdier heeft...
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:37 schreef twi het volgende:
We weten ook dr een jongetje woont in de flat onder 'm, die graag beneden op het grasveldje voetbalt.
Volgens mij is dat meer een deurtjebellerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:37 schreef twi het volgende:
We weten ook dr een jongetje woont in de flat onder 'm, die graag beneden op het grasveldje voetbalt.
Eerder in het Nederlands elftal lijkt me, en die spelen meestal in stadions, niet op zo maar een grasveldejquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:37 schreef twi het volgende:
Nee man. Part-time bodybuilder. Daar word je sterk van.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:41 schreef methodmich het volgende:
Dat is een zoontje van een Jehovah's Getuige, dat op die manier test of de mensen thuis zijn.
nee hij heeft een groot balkon dus op het dak is datquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:
dat jongetje woont boven hem hoor!
toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |