abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juni 2004 @ 10:06:49 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19829920
quote:
Jackson Five maken comeback

Van de FP

De Jackson Five maken een comeback. Jermaine Jackson heeft aangekondigd dat de vijf broers weer bij elkaar komen voor een tournee, inclusief Michael Jackson. Begin jaren '70 werd er een punt gezet achter de Jackson Five nadat Michael een succesvolle solocarrière begon. Nu duiken de vijf broers weer de studio in om een nieuw album op te nemen.

Daarna willen ze op wereldtournee en meewerken aan een talentenshow op televisie. In 1984 brachten ze samen onder de naam 'The Jacksons' hun eerste album 'Victory' uit. De winnaar van de talentenshow waar ze aan gaan meewerken mag samen met de broers optreden in een musical in de Verenigde Staten en Groot- Brittannië. In 2001 traden Jermaine, Tito, Jackie en Marlon op tijdens een feest van Michael Jackson, omdat hij 30 jaar in het vak zat. Dit is toen zo goed bevallen dat ze besloten hebben een comeback te maken.
Michael mag helemaal niet op toernee, die kan straks alleen nog maar Jailhouse Rock zingen.

Maarre, was de naam Jackson Five niet eigendom van Motown?
  zaterdag 12 juni 2004 @ 10:39:04 #2
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_19830341
A B C
One two thee, do-re-mi .

Ik ben benieuwd .
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:11:06 #3
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_19831759
buh
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_19833036
Die hele oude Jackson 5-plaatjes zijn best wel leuk, vind ik stiekem. "I want you back", "ABC" en ze hebben zelfs ooit nog een cover van Funkadelic's "I Bet You" opgenomen. En met de muziek zat het ook wel goed als de Motown huisband op je platen speelt.

Maar goed, zo'n reunie hoeft van mij eigenlijk ook niet.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_19843242
Blame it on the Boogie en Can you feel it zijn stiekum ook wel leuk.

Gevoelsmatig zijn deze nummers uit 1979 ofzo en niet 1984
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')