Helemaal niet!quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
En opnieuw. Geheel buiten aangegeven tijd, omdat dit topic lijkt te sterven, en dan gelden de gebruikelijke regels niet meer.
Och, ik denk dat het tijd wordt om eerder genoemde doelstellingen toch eens te herzien.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:17 schreef Ole het volgende:
Vanaf 3 pas![]()
Mijn avondkroeg gaat doordeweeks om 1 uur, vrij en zat om 2 uur dicht. Lijken me goede tijden voor de semi-bikkeltijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Och, ik denk dat het tijd wordt om eerder genoemde doelstellingen toch eens te herzien.
Hoi bikkel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:33 schreef Ole het volgende:
Tis nu alweer bikkeltijd gewoon...![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:33 schreef Ole het volgende:
Tis nu alweer bikkeltijd gewoon...![]()
Ook gezellig!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:37 schreef defender het volgende:
Ik bikkel mee
Oe lekker joh!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:38 schreef Ole het volgende:
Heeeeyyyyyy Hobje!!!![]()
![]()
bijna vakantie! volgende week nog paar lange dagen, maar dan moet het afgelopen zijn :>)
hoi Steijn ook trouwens![]()
was er af en toe, maar juist 's nachts was probleem --> comp thuis zat vol virussen etc...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe lekker joh!!
Dus nog even al doorbikkelend je best doen op je werkie
Wb trouwens
Laatste tijd was het bar en boos met virussenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:41 schreef Ole het volgende:
[..]
was er af en toe, maar juist 's nachts was probleem --> comp thuis zat vol virussen etc...
inmiddels alles weer schoon en goed antivirusprogramma (legaal ook nog!)
dus ben weer helemaal terug!![]()
Dan theekranjse je maar lekker meequote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:48 schreef Steijn het volgende:
Wat een theekranjse.
Vertel..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:48 schreef Steijn het volgende:
Wat een theekranjse.
ja dat was best beetje minder laatste tijd.. maar ach het hobbelt doorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:49 schreef Ole het volgende:
ben er de komende tijd weer helemaal bij hoor! ff weer mijn postgemiddelde opkrikken!
topic meer tot leven wekken en zo![]()
Maar ik heb geen idee waar het over gaat.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan theekranjse je maar lekker mee
Dat was de snelheid van het tikken, maar ik heb 6 bier (geen pijpjes dusquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Vertel..
Hoeveel bier heb je vanavond op?![]()
Goed blijven opletten danquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar ik heb geen idee waar het over gaat.Heb jullie ook bier.
![]()
valt mee...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat was de snelheid van het tikken, maar ik heb 6 bier op.
Ik wel.. maar pas rond 7 augustusquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:56 schreef Steijn het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie?
ben ik nog aan het uitzoeken..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:56 schreef Steijn het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie?
Naar Slovenie en Kroatie, vanaf 19 juli tot begin augustus.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik wel.. maar pas rond 7 augustus![]()
En jij dan ??
Oe leukie daar!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:00 schreef Steijn het volgende:
[..]
Naar Slovenie en Kroatie, vanaf 19 juli tot begin augustus.Feesten in Ljublana en zwemmen in Istrie.
Heb d'r zin an.
Daarna zeilen en dan introductie in Delft (ik ga in delft studeren).^O^
Boswandelingetje doen danquote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:00 schreef defender het volgende:
Ik wil ook graag geen bier !
Dat altijd !quote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Boswandelingetje doen dan![]()
Vervelend hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:00 schreef Steijn het volgende:
[..]
Naar Slovenie en Kroatie, vanaf 19 juli tot begin augustus.Feesten in Ljublana en zwemmen in Istrie.
Heb d'r zin an.
Daarna zeilen en dan introductie in Delft (ik ga in delft studeren).
Jaah, dank je wel. En het allerleukst, ik ga voor het eerst vliegen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe leukie daar!
Ook wel eens geweest!![]()
alvast veel plezier enzo
Joh ik doe ook altijd maar watquote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:03 schreef defender het volgende:
[..]
Dat altijd !
Ik weet niet zo goed meer hoe ik moet bikkelen![]()
Ik doe mijn best. En komt Cora nu ook ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Joh ik doe ook altijd maar wat
maare gata toch goed zo![]()
Geeft niet.. doe maar wat, is allemaal niet erg..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:03 schreef defender het volgende:
[..]
Dat altijd !
Ik weet niet zo goed meer hoe ik moet bikkelen![]()
Ohhhhh we vergeten zowat Tijnquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:46 schreef Ole het volgende:
en ullie ook trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |