abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19825122
Mijn zus mag dit jaar afstuderen aan de kappersschool als zij examen doet in permanenten. Helaas dreigt zij te blijven zitten, omdat zij geen geschikt model kan vinden. Vandaar dat ik haar via deze weg aan een model probeer te helpen!

Zij zoekt een vrouw of man met halflang haar, tussen de 7 en 12 cm. lang. Op heel fijn haar na, zijn alle haartype geschikt. Het maakt niet uit of het haar reeds gekleurd is. Het model mag zelf bepalen of zij/hij grove of fijne krullen wil.

Het examen vindt plaats op 22 juni op het Nova College in Haarlem, om 8.00 uur. De kapsters nemen de kosten voor eigen rekening.

Voor aanmeldingen en vragen kun je mailen naar: model_gezocht@hotmail.com.

Hopelijk maakt er iemand gebruik van dit aanbod. Je zou mijn zus er ongelofelijk mee helpen!!
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_19826230
Jup.. Maar om dervoor naar Haarlem te gaan? Mwa..
  zondag 13 juni 2004 @ 22:43:40 #3
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_19867797
hmm, mag heel erg lang haar ook? (mag alleen niks af)
k'zou best wel eens grove krullen willen hebben
  zondag 13 juni 2004 @ 23:24:17 #4
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_19869248
ik zou ook wel eens een permanentje willen,maarja dalijk verknalt je zussie het,en tjaaah daar ben ik dan niet zo blij mee snap je.....dus toch maar niet
Welkom in Limburg....wat un geveul
pi_19869270
Hihihi....

Ik wil wel een permanentje.

Hihihihi.....
Het leukste aan bekend zijn: Ach, je komt nog eens ergens
Het minst leuke aan bekend zijn: Dat iedereen zich met je bemoeit
pi_19870556
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:24 schreef Miss_mini het volgende:
ik zou ook wel eens een permanentje willen,maarja dalijk verknalt je zussie het,en tjaaah daar ben ik dan niet zo blij mee snap je.....dus toch maar niet
Daar hoef je niet zo bang voor te zijn. Ze heeft al meerdere vriendinnen behandeld en ze staat onder streng toezicht van docenten.
pi_19870744
Hmz, vertrek 4 uurtjes later me het vliegtuig vanuit Brussel naar Spanje.
Gaat helaas dus net niet lukken.

Wil al heel lang grove krullen, maar geef steeds mn geld aan iets wat me op dat moment toch nog net iets leuker lijkt
Lief, klein en onschuldig!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:19:02 #8
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20099747
Is het nog gelukt? Zo ja, is ze geslaagd?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20101567
Ze heeft een oma uit het bejaardentehuis gesleurd... Tis uiteindelijk wel gelukt.
pi_20102886
Kan nu wel dicht denk ik.
Kapersmodel was gevonden
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')