abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30210110
Ik vind het nog steeds een geweldige film
En ik vond hem de tweede keer even leuk als de eerste keer
pi_30216064
Deze film was (samen met OldBoy) voor mij de topfilm van 2004. De personages komen zo ongelofelijk overtuigend over dat ik af en toe vergat dat het acteurs zijn en last kreeg van plaatsvervangende schaamte.
Ik heb em de eerste keer met open mond gekeken en wist niet wat ik ervan moest vinden, later pas besefte ik dat bijna ale scene's en acteurs briljant zijn.

maareh... niemand heeft nog de dansscene van Napoleon genoemd, die verdient wat mij betreft speciale aandacht

(oh ja, voor degenen die het niet wisten; Deb is ook dat kleine meisje dat in Waterworld speelde)
pi_30216639
Ik heb hem zojuist weer gezien.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30221226
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:30 schreef McNasty het volgende:
Deze film was (samen met OldBoy) voor mij de topfilm van 2004. De personages komen zo ongelofelijk overtuigend over dat ik af en toe vergat dat het acteurs zijn en last kreeg van plaatsvervangende schaamte.
Ik heb em de eerste keer met open mond gekeken en wist niet wat ik ervan moest vinden, later pas besefte ik dat bijna ale scene's en acteurs briljant zijn.

maareh... niemand heeft nog de dansscene van Napoleon genoemd, die verdient wat mij betreft speciale aandacht

(oh ja, voor degenen die het niet wisten; Deb is ook dat kleine meisje dat in Waterworld speelde)
Precies, plaatsvervangende schaamte had ik ook tijdens deze film.
De reden waarom deze film zo grappig is, is omdat alle karakters zo goed zijn. En dat alles dus "echt" overkomt
  zondag 4 september 2005 @ 20:26:21 #80
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30268488
Ik vraag me af welke versie van de dvd nou het beste is.
Ik lees verschillende (tegenstrijdige) berichten en ik weet niet welke editie ik nou aan moet schaffen.
(Want DAT ik deze film aan wil schaffen is zeker)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_30268970
Zijn er meerdere versies dan???
Tralalalaaa
pi_30294741
Ik heb de DVD gekocht en ook gelijk maar een 'vote for pedro' T-Shirt!
Experimenting technological differences
pi_30294977
Ik heb 'm niet af gekeken. Ik vond 'm niet boeiend. Er komt niet snel een verhaal op gang en ik miste de samenhang tussen de scenes. Veel te veel losse fragmentjes. Geforceerd vreemd grappig. Als het dan niet echt je humor is dan wordt het echt tenenkrommend na een tijdje.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_30312367
Dit is denk ik een van de beste humorfilms die ik ooit heb gezien. Zelden zo hard gelachen tijdens een film. Dit overtrof zelfs mijn geliefde Frat Pack films van Ben Stiller en Will Ferrell. Een absolute topper.

[ Bericht 45% gewijzigd door Quasar_de_Duif op 06-09-2005 10:06:00 ]
pi_30320362
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 10:03 schreef frizzel het volgende:
Kipp: "Napoleon, don't be jelous that I've been chatting with babes online all day"
haha jaaa moest toen wel even lachen

verwacht geen comedy zoals american pie ofzo
zou hem ook niet zozeer bestempelen als comedy
ND is gewoon een beetje vreemd maar wel leuk vind ik zelf
pi_30320654
ik heb me helemaal kapot gelachen... als ie in de bios komt ga ik zeker (al heb k hem al 100 keer gezien )

vote for pedro!!!!
en dat dansje voor die skit geweldig
─_(º.0)_/─
pi_30320830
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef vamos1 het volgende:
ik heb me helemaal kapot gelachen... als ie in de bios komt ga ik zeker (al heb k hem al 100 keer gezien )
Hij ligt al in de videotheek.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_30320895
gewoon een geweldige film, gosh
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_30321064
Grappig om te zien dat ie hier ook wel goed ontvangen wordt
Tralalalaaa
pi_30321147
Een van mn lievelingsfilms Ik had alleen wat meer extra's op mn dvd willen hebben
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_30321734
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Hij ligt al in de videotheek.
vonnut al zo raar aangezien zoveel over premiere en volgend jaar werd geroepen terwijl het toch bijna een jaar terug is dat ik em heb gezien,..
─_(º.0)_/─
pi_30322036
-spam-

[ Bericht 97% gewijzigd door Nuongirl op 06-09-2005 15:47:25 ]
zie website ;)
pi_30339592
Vriend van me vond 'm ook erg bizar en helemaal geweldig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_32366698
Ik heb hem gisteren voor het eerst gezien
Echt een geweldige film
Wat een figuur die napoleon
Ik vond het vooral grappig/vaag toen hij bij het begin gingen dansnen met z'n handjes met de meiden van de blije handjes club
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_32366726
bij die nieuwe southpark aflevering zegt Kyle of Stan dat de hoofdrolspeler van Napoleon Dynamite beter acteert dan Tom Cruise en dan sluit Tom Cruise zich op in de kast
pi_32368660
Geweldig als Napoleon op zijn kamer heeft staan dansen en dan de manier hoe hij uit die fles drinkt terwijl Kip zijn vriendin toekijkt

Geweldige film trouwens!
pi_32369012
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:10 schreef Frenkel het volgende:
Geweldig als Napoleon op zijn kamer heeft staan dansen en dan de manier hoe hij uit die fles drinkt terwijl Kip zijn vriendin toekijkt

Geweldige film trouwens!
Ja
En ook nog van dat vage rode spul wat tie drinkt

En die t-shirts die hij aan heeft

Naja, maar weet iemand wanneer dit verhaal zich afspeeld? Het ziet er allemaal erg ouderswets uit enzo
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:59:49 #98
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_32373506
Ik heb een tijdje terug een filmpje langs zien komen van ND bij David Letterman. ND deed de top 10 van die avond. Weet iemand het filmpje te vinden?

Enne... deze film is echt briljant!

Edit: http://gprime.net/video.php/napoleontopten 1e hit bij google
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_32375791
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:59 schreef Frozen het volgende:
Ik heb een tijdje terug een filmpje langs zien komen van ND bij David Letterman. ND deed de top 10 van die avond. Weet iemand het filmpje te vinden?

Enne... deze film is echt briljant!

Edit: http://gprime.net/video.php/napoleontopten 1e hit bij google

Net een ''adje'' dus
pi_32378281
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:24 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ja
En ook nog van dat vage rode spul wat tie drinkt

En die t-shirts die hij aan heeft

Naja, maar weet iemand wanneer dit verhaal zich afspeeld? Het ziet er allemaal erg ouderswets uit enzo
gewoon in het nu.
Kijk maar in het begin naar de id kaart van Napoleon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')