Precies, plaatsvervangende schaamte had ik ook tijdens deze film.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:30 schreef McNasty het volgende:
Deze film was (samen met OldBoy) voor mij de topfilm van 2004. De personages komen zo ongelofelijk overtuigend over dat ik af en toe vergat dat het acteurs zijn en last kreeg van plaatsvervangende schaamte.
Ik heb em de eerste keer met open mond gekeken en wist niet wat ik ervan moest vinden, later pas besefte ik dat bijna ale scene's en acteurs briljant zijn.
maareh... niemand heeft nog de dansscene van Napoleon genoemd, die verdient wat mij betreft speciale aandacht
(oh ja, voor degenen die het niet wisten; Deb is ook dat kleine meisje dat in Waterworld speelde)
haha jaaa moest toen wel even lachenquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:03 schreef frizzel het volgende:
Kipp: "Napoleon, don't be jelous that I've been chatting with babes online all day"
Hij ligt al in de videotheek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef vamos1 het volgende:
ik heb me helemaal kapot gelachen... als ie in de bios komt ga ik zeker (al heb k hem al 100 keer gezien)
vonnut al zo raar aangezien zoveel over premiere en volgend jaar werd geroepen terwijl het toch bijna een jaar terug is dat ik em heb gezien,..quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:10 schreef Frenkel het volgende:
Geweldig als Napoleon op zijn kamer heeft staan dansen en dan de manier hoe hij uit die fles drinkt terwijl Kip zijn vriendin toekijkt
Geweldige film trouwens!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:59 schreef Frozen het volgende:
Ik heb een tijdje terug een filmpje langs zien komen van ND bij David Letterman. ND deed de top 10 van die avond. Weet iemand het filmpje te vinden?
Enne... deze film is echt briljant!
Edit: http://gprime.net/video.php/napoleontopten 1e hit bij google![]()
gewoon in het nu.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja
En ook nog van dat vage rode spul wat tie drinkt
En die t-shirts die hij aan heeft
Naja, maar weet iemand wanneer dit verhaal zich afspeeld? Het ziet er allemaal erg ouderswets uit enzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |