Dit schijnt echt zo`n leuke film te zijn, Tot nu toe is hij zeer goed ontvangen.quote:Preston, Idaho's most curious resident, Napoleon Dynamite (Heder), lives with his grandma and his 31-year-old brother (who cruises chat rooms for ladies) and works to help his best friend, Pedro (Efren Ramirez), snatch the Student Body President title from mean teen Summer Wheatley (Haylie Duff).
Ik weet nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:47 schreef Timo20 het volgende:
Trailer ziet er wel leuk uit
ga ik misschien wel es kijken. wanneer komt ie uit?
nou ja als ie niet in de bios komt, zal ie vast wel op dvd worden uitgebracht dus kun je m dan nog altijd huren/kopenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:59 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Ik weet niet
Voorlopig draait hij in Amerika nog maar in een paar theaters, Dus het ben bang dat het hier de bioscopen niet gaat halen
Jammer, volgens mij zou dit best wel een succesje kunnen worden
of downloadquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nou ja als ie niet in de bios komt, zal ie vast wel op dvd worden uitgebracht dus kun je m dan nog altijd huren/kopen
doe ik nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:14 schreef el_hombre het volgende:
[..]
of download![]()
Ook niet als je de film zo in goede kwaliteit kan downloaden terwijl het nog maanden duurt voordat hij in Nederland beschikbaar isquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
doe ik niet
vooruit dan een kickjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:38 schreef el_hombre het volgende:
Ik denk dat dit topic over een paar maandjes wel veel voller zit.
Ja, maar dat maakt de film ook zo fantastischquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:29 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nu ongeveer de helft gezien en ik zet 'em even stop. Damn, erg bizar zeg. De hoofdpersoon is echt onmogelijk irritant
Ik weet niet wat voor soort film jij verwachtte, maar dit is geen film waar je gierend van het lachen naast je stoel ligt. Het gaat voornamelijk om de karakters, die zo apart zijn dan er leuke situaties ontstaan...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 03:58 schreef on_the_mike het volgende:
ik heb hem hier thuis gezien en ik moet zeggen...wat een ***film zeg. Wacht hier niet op, want er is geen *** aan. Ik heb net 1,5 uur van mijn leven vergooid. Hij zou leuk en geestig moeten zijn. Ik denk dat ik twee keer heb gelachen en achteraf waren zelfs die grappen niet heel leuk. Ik zat constant te wachten tot de film leuk zou worden....tot hij voorbij was....
Pedro offers you his protectionquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb hem een tijdje terug gezien en vond hem echt geweldig. De karakters zijn echt stuk voor stuk hilarisch, maar toch heel realistisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |