abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19823305
Te koop:
Een zoom fire-30, 30 watt gitaarversterker. Ik heb hem een jaar geleden gekocht (nieuw) voor 350 euro en later een pedaaltje erbij gekocht om te switchen tussen de kanalen voor 20 euro.

De zoom is een moddeling versterker met effecten erin: Je kan kiezen uit 22 verschillende typen versterkers en kunt kiezen uit ongeveer 15 effecten. Dan kun je daar presets van maken en tussen die switchen met het pedaal wat ik erbij geef.

De versterker heeft een 10 inch speaker en gaat hard genoeg om boven een luid! drumstel uit te komen (gebruikte hem zelf in bandsituatie, als gitaarversterker maar ook als basversterker).

Hij gaat weg omdat ik een nieuwe versterker heb en deze nu overbodig is:
vraagprijs: 250 euro

foto van hoe hij uitziet:
Burn.. Burn
pi_19843223
echt geen enkel iemand die hier gitaarspeelt en een nieuwe versterker zoekt..?
Burn.. Burn
pi_19849073
Mooie versterker! Jammer, ik wil een gitaar+versterker aan gaan schaffen, maar deze past niet echt in mn budget .

Succes met de verkoop!
pi_19883621
niemand meer..? .
dan verlaag ik de prijs naar 225 euro..

mochten er nog vragen zijn, stel ze dan..
Burn.. Burn
  maandag 14 juni 2004 @ 16:22:35 #5
56821 beyond_cool
Whosa numbah one now? LUIGI
pi_19884103
Zit er een speaker-emulator en een koptelefoon-uitgang op? Hoeveel banken heeft het ding?
pi_19885325
speaker emulator.. ik neem aan dat je bedoeld of je kunt kiezen tussen bijv. een 2x 12 speaker simulatie of een 4x12..? .. die zit er niet op..

er zit wel een koptelefoon uitgang op
en uit mijn hoofd zijn het 30 zelfprogrammeerbare bankeen en 30 voor geprogrammeerde banken (die kun je ook nie zelf instellen)..
Burn.. Burn
pi_19885365
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:14 schreef Foxxy het volgende:
Mooie versterker! Jammer, ik wil een gitaar+versterker aan gaan schaffen, maar deze past niet echt in mn budget .

Succes met de verkoop!
Mail me eventjes op heiligevader[AT]herejezus[punt]nl... ik heb hier nog een gitaar + versterker staan... splinternieuw.. .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  maandag 14 juni 2004 @ 17:16:46 #8
56821 beyond_cool
pi_19885481
Neen, een speaker-emulator. Een line-out met een speaker-emulator er op zodat je bij directe opnames ook een klankkast-effect krijgt en niet een digitaal vervormd signaal.
pi_19885511
om eerlijk te zijn heb ik van zowiets nog nooit gehoord en ik weet ook niet of dit erop zit, maar ik zal even kijken en strax posten of het erop zit of niet..

even gekeken en ja, ik weet nog eigenlijk niks van de handleiding:
er zijn 3 dingen die uit de versterker gaan:
footswitch
aux in
recording/phones..
het zou dus misschien die laatse kunnen zijn..? die gaat in ieder geval rechtstreeks een mengpaneel in.

misschien staat hier de info (officiele site:) http://www.zoom.co.jp/english/models/fire30/pdmodel.html
Burn.. Burn
pi_19891764
beyond cool, heb je je antwoord gevonden en ben je nog geinteresseerd..?
Burn.. Burn
  maandag 14 juni 2004 @ 23:34:42 #11
56821 beyond_cool
pi_19896553
Ik denk er nog even over na. Die line-out is net wat ik niet zoek
pi_19918176
niemand die meer interesse heeft..?
beyond cool, weet je al of je hem wilt..?
Burn.. Burn
  woensdag 16 juni 2004 @ 08:46:22 #13
56821 beyond_cool
pi_19928435
Ik ga 'um niet nemen wegens net iets te licht voor mij.
pi_19932348
quote:
Op maandag 14 juni 2004 17:12 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Mail me eventjes op heiligevader[AT]herejezus[punt]nl... ik heb hier nog een gitaar + versterker staan... splinternieuw.. .
Ik wil een les Paul (imitatie) en die heb je vast niet.. (dacht dat ik tijd terug een topic van jou zeg met zo'n fender stratt-ding..)
pi_19932459
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:50 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Ik wil een les Paul (imitatie) en die heb je vast niet.. (dacht dat ik tijd terug een topic van jou zeg met zo'n fender stratt-ding..)
Ho ho.. niet zoveel vakjargon achter elkaar... .

Het kan best dat je een keer een topic voorbij hebt zien komen, maar volgens mij lijkt mijn gitaartje niet op een fender stratt... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_19944258
beyond cool, bedoel je met te licht dus te weinig watt..? Uit ervaring weet ik dat hij te hard gaat voor thuis (buren.. ) en ook hard genoeg gaat voor in een band..

verder nog mensen geinteresseerd in deze goeie versterker voor de net niet beginner..?
Burn.. Burn
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:24:55 #17
56821 beyond_cool
pi_19957397
Neen, ik heb de specs er op nagelezen en hij is gewoon niet wat ik zoek. Ik heb namelijk al een LIne6 Flextone II maar ik zoek wat om thuis op te spelen. Bij nader inzien zal dat dus toch gewoon een Line6 Pod worden - mede omdat de kwaliteit van geluid daar beter op is en de emulatie beter is.

Voor de net-niet beginner is dit inderdaad een uitstekende versterker zeker gezien de prijs.
pi_19973556
jammen dan..

verder nog andere geinteresseerden..? vraag maar raak als je meer wil weten of geef anders een bod..
Burn.. Burn
pi_20003856
niemand meer..?
Burn.. Burn
pi_20132653
niemand meer..? ook niemand die meer info ofzo wil..?
Burn.. Burn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')