Hahahahahahaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:40 schreef Virus.NL het volgende:
Ziekte van hedel??
meer haar op je zak dan op je schedel??
Ik ben echter bang dat ik dan ook zo'n oude zijkerd word, zulke behandelingen tasten blijkbaar je humeur aan. je schijnt dan niet eer tegen kritiek te kunnen en bij alles te gaan stampvoeten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:42 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb die ziekte ook gehad.. maar gewoon een schaar boeken en die advertentie bellen waar dick advocaat zo prominent opstaat en het is opgelost!
ouwe zeikerds. dat moet je niet worden want dan heb ik al een hekel aan jequote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:44 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
Ik ben echter bang dat ik dan ook zo'n oude zijkerd word, zulke behandelingen tasten blijkbaar je humeur aan. je schijnt dan niet eer tegen kritiek te kunnen en bij alles te gaan stampvoeten.
Weet iemand hier meer van?
100% kaal == 100% kaal... toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:53 schreef Cyberbert het volgende:
Gewoon je hoofd kaal scheren. Onnatuurlijk kaal is minder erg als natuurlijk kaal :p
100% is 100 % maar het is in de praktijk nooit 100 %quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:54 schreef marq het volgende:
[..]
100% kaal == 100% kaal... toch?
<raar woord>!! NIET DOEN! dat is zooooquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:58 schreef IdlersDream het volgende:
wat ik nu doe, is mijn haren aan de zijkant lang laten groeien en op de bovenkant van mijn hoofdplakken, is dit leuk....
ik ben wel de hele dag met spuug in de weer omdat erop te laten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |