Koop een gezichtsscrubcreme. Doe ik ook en werktquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:53 schreef Ghettobob het volgende:
Met een badstof handdoek goed schrobben na het douchen helpt wel, maar volgens mij vernaggel je je huid daarmee flink....
Omdat het bij mij al 2 weken duurde voor mn neus weer een normaal aanzicht had... Bijvoorbeeld. Het duurt dus niet altijd maar 2 dagen of minder...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:58 schreef Logitik het volgende:
dat vervellen duurd toch meestal niet langer dan 2 dagen ofzo ? Als dat zo is, waarom zou je er wat aan doen dan ?
Heb ik maar ik reageerde op een andere post, ik heb vrij goed spul van biotherm.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Koop een gezichtsscrubcreme. Doe ik ook en werkt(ik heb em van dove... is een kleine tube maar je hebt maar weinig nodig per keer)
Ow ik had even niet door dat je idd al scrubtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:01 schreef Ghettobob het volgende:
[..]
Heb ik maar ik reageerde op een andere post, ik heb vrij goed spul van biotherm.
ok opzich logisch, maar scrub je dan niet onnodig veel huid weg?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:07 schreef Catwoman1986 het volgende:
Scrubben, dan zijn de velletjes sneller weg. En daarna insmeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |