Nee, vlakbij als je bij het hoofdpostkantoor bent, naar de gracht toe loopt (links of rechts om) en dan staat zo'[n kraam over de gracht, dus richting bijenkorf, kan niet missenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:46 schreef Tain het volgende:
[..]
is dat vlakbij de dixons, blokker enzo?
broodje mario had ik al gevondenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:04 schreef gieling het volgende:
[..]
Broodje mario? Die zijn geweldig iddMaar dat zijn italianen hoor
owja!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:12 schreef Tain het volgende:
boven vredenburgin kantoortje daar
keejquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:13 schreef gieling het volgende:
Ik zal eens zwaaien als ik langsloop
ja, maar microsoft is gewoon evilquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
heb je het stukje wel goed gelezen?
willen ze een keer technieken delen is het weer niet goed....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:54 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, maar microsoft is gewoon evil![]()
ze willen gewoon machtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
willen ze een keer technieken delen is het weer niet goed....
had jij een foto gepost dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:57 schreef capibar het volgende:
nu mag iemand anders wel een foto posten... homerj of mordra, of pkwarts ofzo![]()
Ja die keep-the-soul-alive fotoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
had jij een foto gepost dan?
hij doet het hier niet.....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:18 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja die keep-the-soul-alive foto![]()
is hijquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:20 schreef gieling het volgende:
ik heb hem gelijk uit mijn cache verwijderd
nee, maakte maar een geintjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
is hij?
capibar post hem nog eens, post ik miss ook wel een
ZO erg was hij toch niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:20 schreef gieling het volgende:
ik heb hem gelijk uit mijn cache verwijderd
roflquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:52 schreef pkwarts het volgende:
broodje mario zal het dan wel zijn. hij zit geloof ik op dezelfde gracht waar de bloemenkraam altijd staat.....
overigens heb ik nog wel 2 foto's van mezelf:
[afbeelding]
[afbeelding]
wil wel ff toevoegen dat ik bij de 2e mijn gezicht heb gephotoshopt...... ik heb niet zulke wenkbrauwen, mond, neus en ogen
dude, hoe oud zijn die foto's?? je bent precies zoals mordra en ik d88 dat capibar er uit zou zienquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:52 schreef pkwarts het volgende:
broodje mario zal het dan wel zijn. hij zit geloof ik op dezelfde gracht waar de bloemenkraam altijd staat.....
overigens heb ik nog wel 2 foto's van mezelf:
[afbeelding]
[afbeelding]
wil wel ff toevoegen dat ik bij de 2e mijn gezicht heb gephotoshopt...... ik heb niet zulke wenkbrauwen, mond, neus en ogen
ik zeg niks, ken zo wel zien dat je een hoog stemmetje hebtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:06 schreef capibar het volgende:
ohja, mordra wou hem nog zien
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |