Ik heb dr eruit gewerktquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:35 schreef pkwarts het volgende:
is die admin al weg?![]()
ik kijk het nog ff aan hoor......quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:39 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik heb dr eruit gewerkt
-Transfer your character to your friends' Animal Crossing and explore their townsquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom moet Lexie die ook kopen dan? Gaan jullie online spelen met elkaar?
de kaaskoppen tegen de fetakoppenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:00 schreef mordradead het volgende:
morgen portugal - griekenland
ik ga zondag bbq'en....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:03 schreef mordradead het volgende:
net lekker ge- bbq'd, dat heb ik de laatste tijd zwaar gemist... lekker kloten met de kooltjes = het ultieme vakantie gevoel
Coolquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
-Transfer your character to your friends' Animal Crossing and explore their towns![]()
-New password feature enables item trading over the Internet
Stukje van IGN:
"If your friend has a copy of the game, he can stick his memory card into the second card slot and you can depart your village to go and visit his. Since the villages are randomized when your first play the game, you will see completely different animals, items unique to the other village, and even fruit trees that don't grow in yours. For example, your village may be limited to cherry trees. Bring back a pear from your friend's village and plant it to grow pear trees (and later get pears) in your own town. "
Hé waar blijft die cunt met z'n PGR2?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:05 schreef gieling het volgende:
[..]
roy
blijft dat spel nou echt interresant voor langer dan een weekquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool
jaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:06 schreef capibar het volgende:
[..]
blijft dat spel nou echt interresant voor langer dan een week![]()
Tell M$quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:06 schreef gieling het volgende:
[..]
Hé waar blijft die cunt met z'n PGR2?![]()
Ja, zuigt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:08 schreef mordradead het volgende:
zo naar de film: overmorgen, iemand die al gezien?
dat was een serieuze vraag hoor, je hoeft niet gelijk zo geirriteerd te reageren...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:07 schreef gieling het volgende:
[..]
ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |