toen ben ik met mijn controller gaan gooienquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:14 schreef jercovski het volgende:
ik zit in chapter 7 heb nu 3... maark vind die maces in red room irri worden...
tip : laat die troopers maar schieten...schiet gewoon die shotels weg...das makkelijker...en als ze weg zijn zijn die troopers er ook niet meer...en die rakketten van hun kan je uit de lucht schieten met een pijlquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:26 schreef Kiff het volgende:
Zojuist tot aan die van een toren schietende troopers gekomen... het lijkt vooralsnog ondoenlijk.... maar ik weet dat het mogelijk is! Oefening baart Ninja skills, zullen we maar zeggen
Kun je de volgende keer svp die spoilertags gebruiken. Ik heb niet om de oplossing gevraagd.... daar was ik liever zelf achtergekomen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tip : laat die troopers maar schieten...schiet gewoon die shotels weg...das makkelijker...en als ze weg zijn zijn die troopers er ook niet meer...en die rakketten van hun kan je uit de lucht schieten met een pijl
lol dat begint goed...quote:Op zondag 5 december 2004 17:54 schreef rijkv het volgende:
Ik heb hem net gekocht, ik zit al vast bij de eerste boss.
Blegh, maar als ik hem sla dan krijg ik twee klappen met die nunchakus en dan stormt ie op me af. ik kan die afstormingen niet blokkenquote:Op zondag 5 december 2004 18:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lol dat begint goed...
tips voor de eerste eindbaas....ren tegen de muur op en druk Y...wel zorgen dat hij dicht bij genoeg staat...herhaal deze aktie tot hij dood is...het kan makkelijk zonder 1 keer geraakt te worden op die manier
telkens weg rollen, en wallruns maken om hem af te schudden, niet over em heen springen dan veegt ie je uit de lucht, als je in een hoekje op hem wacht en dubbel walljumped dan Y doe je redelijk damage en je stunned em tijdelijk, snel wegrollen en springen en weer in een hoekje wachten, is beetje cheap maar wel het beste, je kan em ook blokke, combos maken van maximaal 4 hits en wegrollen van zijn charge.... moeilijk maar wel mogelijkquote:Op zondag 5 december 2004 18:40 schreef rijkv het volgende:
[..]
Blegh, maar als ik hem sla dan krijg ik twee klappen met die nunchakus en dan stormt ie op me af. ik kan die afstormingen niet blokken
thx btw
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:31 schreef jercovski het volgende:
bij de horsemen moet je gewoon van hun paard afschieten met je pijl een boog daarna ist easy
Uh, ik ben nu rond aan het zwemmen in level 11. De beschrijving komt me niet bekend voor, dus zal het wel in een later level zijn. In spoilers heb ik geen zin. Ergo, geen behoefte.quote:Op maandag 20 december 2004 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
zijn er nog mensen geintreseerd in een filmpje van hoe je door die Skelet zombie gebeuren heenkomt bij het stuk waarbij je over zo'n pad moet gaan met slingerende maces?
ik ben daar nu net weer aangekomen en ik zou het kunnen cappen
chapter 6...quote:Op maandag 20 december 2004 17:33 schreef Kiff het volgende:
[..]
Uh, ik ben nu rond aan het zwemmen in level 11. De beschrijving komt me niet bekend voor, dus zal het wel in een later level zijn. In spoilers heb ik geen zin. Ergo, geen behoefte.
In dat geval zou ik het wel kijken, om eens te zien hoe een ander dat aanpakt :-)quote:
*meldquote:Op maandag 20 december 2004 23:06 schreef Gamedemon het volgende:
op een uiterst 1337 manier...maar ik wil weten of er meer dan 1 persoon geintreseerd is...anders doe ik et niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |