Is het wat?quote:Op maandag 27 september 2004 21:40 schreef Gamedemon het volgende:
De update is er
eerst het orgineel uitspelen mijn padawan....anders trek je die updates nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 07:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is het wat?
Ik speel hem eigenlijk niet eens meer, ben opgehouden in chapter 8.![]()
Dus geen update voor mij.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eerst het orgineel uitspelen mijn padawan....anders trek je die updates niet
Misschien handig om te vertellen waar je vast zit?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:13 schreef HomerJ het volgende:
Ninja Gaiden binnen
Alleen ik zit vast, wie kan me helpen?
Ik heb m ook al 3 dagenquote:Op woensdag 29 september 2004 18:47 schreef Gamedemon het volgende:
je bent al verder dan die huilie van een Rahl
Dat is niet het geval. Je hebt plekken waar vijanden eenmalig verschijnen, op andere plekken worden vijanden gerespawnt. Dit geld voor Black Ninja's, maar ook voor simpele fiends.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:58 schreef Kiff het volgende:
Het verste dat ik nu ben met Ninja Gaiden is bij een stelletje Fiends in de achtertuin van het klooster (level 5), maar wat ik me afvraag. Zijn er een vast aantal van die zwarte ninja's in level 4? Ze verschijnen op de meest vreemde plekken en elke keer op andere plekken als ik het level opnieuw speel.
Level 4 is geloof ik een aantal grote fiends en daarachteraan een grote octopus, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:33 schreef Kiff het volgende:
Aha, ok. Ik dacht even dat de Black Ninja's in level 4 als een soort random door het level verdeelde 'eindvijand' fungeerden en dat er misschien een vast aantal van verslagen moest worden.
Ghehehe dan zie je die vanzelf wel komenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:16 schreef Kiff het volgende:
Dat heb je mis, want ik ben in level 5 en heb nog nooit een fiend verslagen en nog nooit een octopus gezien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |