Je zuigt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:48 schreef SilverGun het volgende:
Niemand op-, aanmerkingen, opbouwende kritiek of lofuitingen? [afbeelding]
Het blijft lastig om de informatie op een andere manier over te brengen. Als het puur de moeilijke woorden zijn die de leesbaarheid in de weg zitten, ligt dat misschien meer aan het publiek dat de review leest dan aan mijn vaardigheid om een goedlopend verhaal te schrijven. No offence daarmee trouwens.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:25 schreef kepler het volgende:
opzich goede review, maar je gebruikt een beetje teveel 'moeilijke' woorden zeg maar. Het leest niet echt lekker weg.
Elke alinea behandelt toch zeker een apart onderwerp en ik had het idee dat de opeenvolging daarvan ook vrij logisch is. Misschien bedoel je dat de graphics/sound/verhaal/gameplay/etc. structuur ontbreekt, zoals je die vaak ziet in reviews. Dat is opzettelijk gedaan, aangezien ik zo'n vaste structuur erg beperkend vind. In het geval van Ninja Gaiden is het bijvoorbeeld helemaal niet de moeite waard om te vertellen over het verhaal van het spel, aangezien dat er helemaal niet toe doet. Waarom zou je er dan een alinea aan wijden? Bovendien zijn geluid en graphics wel de twee laatste factoren die overbrengen hoe goed of slecht een spel is. Die twee zaken zitten altijd in een bepaalde context en maken deel uit van een groter geheel. Een goede review vertelt over dat Grote Geheel en de algemene indruk die het spel maakt. Daarin zul je nooit slagen wanneer je dat vaste structuurtje hanteert.quote:Ook zit er niet echt een structuur in de review, maar dat is misschien je stijl van schrijven
Oh, ik had zelf het gevoel dat het verhaal wel logisch werd begonnen en afgesloten. Hoe had je het liever gezien?quote:En ook zit er geen duidelijke inleiding en conclusie aan het verhaal...
tis niet dat ik die woorden niet snap, maar het haalt de snelheid weg uit het lezen zeg maar. Ik heb meer het idee dat als mensen op deze manier schrijven dat ze dan willen showen met hun woordenschat, no offence daarmee trouwens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:28 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Het blijft lastig om de informatie op een andere manier over te brengen. Als het puur de moeilijke woorden zijn die de leesbaarheid in de weg zitten, ligt dat misschien meer aan het publiek dat de review leest dan aan mijn vaardigheid om een goedlopend verhaal te schrijven. No offence daarmee trouwens.
gewoon een duidelijke inleiding, over de vroegere delen van Ninja Gaiden en wat je doel is in het spel. En de conclusie met daarin uitgelegt waarom je het een 9.5 geeftquote:Oh, ik had zelf het gevoel dat het verhaal wel logisch werd begonnen en afgesloten. Hoe had je het liever gezien?
In ieder geval bedankt voor je opmerkingen!
dan moet je hem nog een keer spelen toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:19 schreef rockstah het volgende:
ff iets heel anders...
de hurricane pack is uit
hij is te downloaden door naar master ninja tournament te gaan en dan download content.
de content is 2047 blocks en duurde bij mij ongeveer 3 minuuten om te downen.
ookal heb ik hem nog lang niet uitgespeelt was ik te nieuwsgierig om hem te laten liggen.
impressies komen eraan als ik zin heb.
jep, ik ga hem ook nog niet te ver spelen, je kon gewoon nog door met je oude savegames of een oud nieuw game kiezen. het voelt iig erg verfrissend aan. ik kan hem aanraden al is het alleen maar om even te proberen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:33 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je hem nog een keer spelen toch?
supercoolquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:47 schreef rockstah het volgende:
nu dus.
je begint door naar master ninja tounement te gaan en daar ground #2 ofzo te kiezen. de tweede ronde van het master ninja tournement speelt zich dus daar af en je zit dus met een scoretabletje te spelen wat je combo's hits en dat soort dingen optelt, is volgens mij ook krijgbaar in de orginele versie.
je begint dus met een nunchaku en dragonsword. na het verslaan van de eerste white ninja's (op de plek waar eerst brown ninja's stonden, die zijn dus verdwenen) merkte ik meteen dat de actie idd een stuk sneller is geworden. maar ik scheen dus een van de weinigen te zijn. het is moeilijk uit te leggen maar de eerste keer dat ik met die ninja's vocht voelde mijn dragon sword als een nunchakumischien door dat je al allemaal coole technieken in het begin krijgt, ipv dat je een beetje met xxx tegen die brown ninja's loopt te hakken. maar goed, ook white ninja's zijn een stuk slimmer geworden, springen meer weg en valen je midden in je combo van achteren aan met zijn tweeen en dat soort dingen, maar nog steeds niet echt bijzonder moeilijk ofzo. maar goed dat was dus allemaal al bekent.
vlak erna vind je de intercept technigue. voor de mensen die nog steeds niet weten wat het inhoud. het gaat er dus om dat inplaats van dat je met de block knop ingedrukt staat te wachten op aanvallen je direct als de aanval komt block indrukt en daarna meteen je combo uitvoert. het is niet zo belachelijk moeilijk uit te voeren als counter was maar het kost wel wat oefenen. ik den dat van de 15 keer dat ik het gebruikt heb er 10 gelukt waren. dit alles ziet er erg flashy uit en maakt de actie nog veel sneller. ook als je op y drukt na het blocken schijn je een ultimate attack te moeten krijgen maar volgens mij krijg je dan de aanval vóór de ultimate als je maar 1 essence geabsorbed hebt.
over ultimate gesproken, hij is dus te krijgen door lang genoeg op y te drukken. er is dus geen essence voor nodig. ook handig in een kamertje met ninja's als je even een plekje kan vinden om lang genoeg op te laden, (omgeveer anderhalve seconde ofzo) kan je zo je ultimate attack op alledrie loslaten.
in kisten waar eerst elixers in zaten zit nu yelow essence in, en ik ben net doodgegaan toen ik door drie white ninja's was ingesloten.
het voelt dus weer helemaal fris aan en ik kan niet wachten tot ik de lunar vind. ik raad het iig aan.
hoewel ik eerst maar eens de gewone campaign uit moet spelen. (ik zit pas in chap 7)
nieuw wapen in de DLCquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:25 schreef HAL9000S het volgende:
Lunar??
wat jij zeiquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:05 schreef rockstah het volgende:
heerlijk![]()
*door spelen gaat
Ik heb dit beeldje ook gemist, kom ik net achter. Heeft dit gevolgen in het spel? Het lijkt me namelijk vreemd om dat beeldje toch terug te kunnen halen, aangezien de kerk kapot is.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:14 schreef SqueaK het volgende:
ik heb een probleempje.... ik zit heb net Spirit Doku gedood en zit nu wat verder in Palace Compound.... binnen zitten 8 van die rode dinosaur Fiends....die heb ik dood... nu moet ik ergens een beeldje van een raptor plaatsen, namelijk de Raptor-Deity of Sentiment...
maar die heb ik niet.... ik lees nu in een walktrhough dat je die in chapter 6, the monastry moet hebben gekregen....
hoe los ik dit nu het beste op ?
kijk naar de graphics...kijk naar je mooiste playstation spel...denk na of de PS2 het kan uitpoepen...denk nee...en je hebt je antwoordquote:Op maandag 16 augustus 2004 16:32 schreef Fegisje het volgende:
Ik heb geen zin om te zoeken dus ik zal kort zijn.... Komt dit spel ook voor de Playstation ooit uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |