En wat dacht je effen terug lopen krijg je weer de zelfde ninja'squote:Op woensdag 21 juli 2004 00:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel een beetje. Het is echt een fantastisch spel, meesterwerk zelfs, maar mist toch een beetje wat variatie in de gameplay om het briljant te noemen. De 10 voor lasting appeal bij IGN lijkt me wat overdreven.
Maar goed. Lees vooral over de PI heen. N00b.quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:40 schreef Gamedemon het volgende:
en de Camera hebben ze de R knop voor...1 knop tien keer indrukken en telkens een klein beetje draaien en hij staat weer 30 meter achter je...
quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar goed. Lees vooral over de PI heen. N00b.
Vind hem niet kut.quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:40 schreef Gamedemon het volgende:
iedereen die dit spel kut noemt kan het gewoon niet...
en de Camera hebben ze de R knop voor...1 knop en hij staat weer achter je...
en terug lopen komen er weer ninja's...jah duh tis niet voor nix een hack and slash game...
en die camera word aangepast in de hurricane pak dus dan kunnen jullie huilies ook weer verder spelen....oh nee...het spel word dan weer moeilijker....buhwahw n00bz and stuff
daar werd ik idd wel een beetje erg moe vanquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En wat dacht je effen terug lopen krijg je weer de zelfde ninja's
Hoezo irritant.
Nee, ik laat het spel wel in de kast liggen.
als we god een klootzak noemen krijgen wij kritiek..quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:35 schreef Wepeel2 het volgende:
Zelfs Ninja Gaiden dreigt al tot een vorm van fundamentalisme te leiden als ik de reacties op een klein beetje kritiek zo lees.
Enge kindsoldaten. Scheer jullie weg.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als we god een klootzak noemen krijgen wij kritiek..
jullie noemen onze god een klootzak dan krijgen jullie kritiek
in de game zitten een paar plekken waar ninja's/vleermuisjes etc respawnen. kun je wat essence gaan verdienen en shit kopen voordat je een eindbaas gaat slashen. als je dat niet nodig hebt, loop je er toch niet langs? wat the fuck is het probleem?? eerst zat iedereen te zeiken dat je nergens kon saven, dat je geen essence had om shit te kopen en dat het daardoor zo moeilijk was.de levels zijn zo kort, alleen als je gaat dwalen kom je op die respawn plekken. en ik begrijp dat jij tijdens het spel geen progressie gevoel krijgtquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:09 schreef SqueaK het volgende:
het was misschien beter geweest als je met de ene stick kon lopen en met de andere de camera kan bewegen... net zoals bij splintercell zeg maar...
en ook dat als je eenmaal een ninja gedood hebt, moet ie dood blijven en niet terugkomen.... dan krijg je meer iets van dat je echt progressie maakt in het spel....
Egoist!! ook de mijne!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maargoed, iedereen zn eigen game en dis gewoon mijn game![]()
w8 maarquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:31 schreef Fliepke het volgende:
ik heb ninja gaiden net voor het eerst in mn box geduwd, en damn wat is dit moeilijk ik ben meteen af in de eerste level.
Ja ik kan nu nog maar een paar minuten spelen en dan kom ik er vast pas weer aan in september, dus het laat het even op zich wachtenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
w8 maar
wie nietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:31 schreef Fliepke het volgende:
ik heb ninja gaiden net voor het eerst in mn box geduwd, en damn wat is dit moeilijk ik ben meteen af in de eerste level.
weer een echte lompe actie van microsoft.quote:van www.gamez.nl :
Ninja Gaiden is één van de toptitels voor de Xbox dit jaar. Microsoft en Tecmo doen er ook het nodige aan om de titel in het nieuws te houden. Eerder berichtten we al over het Master Ninja Tournament. Nederlandse spelers kunnen zich echter niet registeren.
Dit toernooi is namelijk niet toegankelijk voor Nederlandse gamers. Wie de voorwaarden leest, merkt namelijk dat Nederland niet voorkomt in de lijst van deelnemende landen. Overigens is Nederland niet het enige land dat mist, ook België, Oostenrijk en Duitsland zijn niet meegenomen in deze Europese competitie. We namen contact op met Microsoft voor tekst en uitleg.
Volgens de consolegigant staat de regelgeving in die landen niet toe dat de competitie in deze vorm wordt gehouden. De wetgeving rond prijsvragen (waaronder deze actie valt) is behoorlijk complex, maar waarom er dan niet voor een andere opzet is gekozen is onduidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |