quote:Agent Orange: code name for mixture of 2,4,5-T (2,4,5.-trichlorophenoxyacetic acid; 545.4 Kg/m3) and 2,4-D (2,4-dichlorophenoxyacetic acid; 485.1 kg/m3), altogether weighing 1 285 kg/m3; a herbicide; associated with the (2,4,5-T moiety is the impurity dioxin (2,3,7,8-tetrachlorodibenzo-p- dioxin).
Die klinkt nog het meest zinnig. Maarrrrr... wat kost zoiets en waar koop je het?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:59 schreef Byte_Me het volgende:
met een natuurlijke kleurstof?
http://www.food-info.net/dutch/Enummers/enb.php?c=100200
oranje, of rood en geel mengen.
kwestie van thuis uitproberen. maar het zal lastig te zijn in te schatten hoeveel water er in zo'n fontein zit.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:05 schreef CraZaay het volgende:
Ik lees nu ergens dat ze kleurstof bij veel toko's verkopen, dus daar is wel aan te komen dan. Iemand enig idee wat dat spul kost en belangrijker, welke mengverhouding water:kleurstof je aan moet houden om een duidelijk zichtbare kleur te maken?
Nou, zoveel kost een fles ranja niet..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:01 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Die klinkt nog het meest zinnig. Maarrrrr... wat kost zoiets en waar koop je het?
Ik gok dat zo'n fontein nogal wat kleurstof nodig heeft. Om er nou een paar honderd flessen ranja in te donderen is ook zoiets
Er zit al gauw een paar kubieke meter water in die fontein, ik betwijfel of het dan zichtbaar een kleurtje krijgtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:07 schreef nappel het volgende:
[..]
Nou, zoveel kost een fles ranja niet..
..als je er nou een fles of 4 inkiepert, kun je je nog altijd tot rigoreuzere maatregelen wenden als 't niet werkt..
Toch?
ik denk dat je er zeker een paar honderd nodig zult hebben. in zo'n fontein zitten duizenden liters.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:07 schreef nappel het volgende:
[..]
..als je er nou een fles of 4 inkiepert, kun je je nog altijd tot rigoreuzere maatregelen wenden als 't niet werkt..
Toch?
Nadeel is wel dat alles enorm gaat plakken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:07 schreef nappel het volgende:
[..]
Toch?
400 flessen dan..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik denk dat je er zeker een paar honderd nodig zult hebben. in zo'n fontein zitten duizenden liters.
je hoeft er niet in te springenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat alles enorm gaat plakken.
..rietje d'rbij..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat alles enorm gaat plakken.
ja, ze gaan het in het zicht doenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:20 schreef MotionMan0 het volgende:
als ik in de buurt ene mooie openbare fontein zou hebben en een of ander figuur maakt die oranje zou ik aanklacht doen van vandalisme
Jah, en de hoogste straf die je op kunt lopen is schoon maken of voor de schoonmaakkosten opdraaien.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:20 schreef MotionMan0 het volgende:
als ik in de buurt ene mooie openbare fontein zou hebben en een of ander figuur maakt die oranje zou ik aanklacht doen van vandalisme
het gaat om het principe, word gek van al dat oranje in m'n blikveld, het is overal!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:23 schreef nappel het volgende:
[..]
Jah, en de hoogste straf die je op kunt lopen is schoon maken of voor de schoonmaakkosten opdraaien.
Er wordt toch niets vernield?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |