geen top 3, geen limburgse club? je maakt het me nu wel heel moeilijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:00 schreef JaJoah het volgende:
top 3 ... nope
ajax(us) dus automatisch ook niet
Lul niet man. we annexeren jullie toko gewoon en we nemen die van FSC er en passant bij. Gewoon een groot Roda JC Limburg zonder dat gepeupel in de GGD, dat in het PLS elk jaar Europacup speelt in het geel-zwart.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:45 schreef DeHeldjes het volgende:
Ja jij kan makkelijk praten over een FC Limburg als je voor geenéén Limburgse club bent.
jij hoopt teveel... Slaat helemaal nergens op..
Een FC Limburg is helemaal niet realistisch... nooit geweest...
Jij hebt gewoon iedere dag je krantje gelezen en verder weet je niets.![]()
Wie lult nu?quote:Op woensdag 24 november 2004 01:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Lul niet man. we annexeren jullie toko gewoon en we nemen die van FSC er en passant bij. Gewoon een groot Roda JC Limburg zonder dat gepeupel in de GGD, dat in het PLS elk jaar Europacup speelt in het geel-zwart.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:41 schreef JaJoah het volgende:
[..]
[..]
Ik ben iig slimmer dan jullie 2 bij elkaar want:
1) ik ben géén supporter van 'Us MVV'![]()
2) ben al helemaal geen supporter van Roda JC (of Fortunafor that matter)
3) maak zowiezo geen aannames n.a.v. iemand zijn ondertitel
MVV is niet levensvatbaar, en ik had gehoopt dat het destijds echt het einde was (toen de "supporters" de burgemeester + wethouders daar bedreigenden), maar helaas ... 't is nu wachten tot de volgende suikeroom zijn handen ervan af trekt en de club definitief op de fles gaat.
Ze hadden destijds nooit de gesprekken over FC Limburg moeten saboteren door hun eigen weg te gaan. Doordat MVV ineens bezig bleek met plannen om toch zelfstandig verder te gaan, zijn de gesprekken helemaal afgekapt en is ieder zijn weg gegaan. En het gevolg zal zijn dat er straks nog maar 1 club overblijft en dat is dan jammer genoeg Roda JC (tenzij ze natuurlijk die 20 miljoen garantie niet krijgen van de gemeente
Zowiezo zijn de supporters van Fortuna, MVV en Roda JC allemaal kinderachtig bezig, want als die clubs allemaal op de fles gegaan zijn, dan kunnen ze alleen nog maar gaan rellen in de kantine van de plaatselijke amateurclub, alhoewel ... dat is MVV nu toch ook al, dus voor die supporters is het niks nieuws. Misschien dat zij dan bij Vinckenslag kunnen gaan rellen
Pff, ga aub iets nuttigs doenquote:Op woensdag 24 november 2004 01:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Lul niet man. we annexeren jullie toko gewoon en we nemen die van FSC er en passant bij. Gewoon een groot Roda JC Limburg zonder dat gepeupel in de GGD, dat in het PLS elk jaar Europacup speelt in het geel-zwart.![]()
dit is ook pas deel 3 ervan he, nog 97 te gaanquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:57 schreef TheGHunter het volgende:
Podverdikkie, zijn jullie nog nog niet aan de top van de 1e divisie?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:30 schreef tong80 het volgende:
...
Hoe kan zo'n mooie club zo ver zijn weggezakt ?
...
Vraag het me ook vaak genoeg afquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:30 schreef tong80 het volgende:
Volg de eerste divisie niet zo, maar schrok me kapot toen ik de ranglijst zag gisteren. Hoe kan zo'n mooie club zo ver zijn weggezakt ?
je kunt niet in 1x verwachten dat MVV boven in meedraait, ik zie teminste al wel wat progressie in vergelijking met vorig jaar. (niet alleen qua resultaten maar de club leeft weer wat meerquote:Op zondag 28 november 2004 12:23 schreef Afunados het volgende:
[..]
Vraag het me ook vaak genoeg af![]()
Iedereen Failliet, Iedereen Failliet, Iedereen Failliet behalve WIJquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:23 schreef JaJoah het volgende:
[..]
zegt een supporter van een club die van alle betaald voetbal clubs het dichtst bij een faillisement stondquote:Op zondag 28 november 2004 13:31 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Iedereen Failliet, Iedereen Failliet, Iedereen Failliet behalve WIJ
Hahahahahahaahah![]()
Ik denk dat van alle clubs, jullie als eerste bij een faillisement staan.quote:Op zondag 28 november 2004 13:31 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Iedereen Failliet, Iedereen Failliet, Iedereen Failliet behalve WIJ
Hahahahahahaahah![]()
zag dr sfeer vol uit!quote:Op zondag 28 november 2004 20:27 schreef Afunados het volgende:
Fototje van het uitvak afgelopen vrijdag in Helmond:
[afbeelding]
En we zijn er nogquote:Op zondag 28 november 2004 20:22 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
zegt een supporter van een club die van alle betaald voetbal clubs het dichtst bij een faillisement stond
*herrinnert zich dat Fortuna Bijna failliet is door Goumans!quote:Op zondag 28 november 2004 23:25 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik denk dat van alle clubs, jullie als eerste bij een faillisement staan.
*trots*quote:Op maandag 29 november 2004 08:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zag dr sfeer vol uit!
Nee, vertel. Ik weet nergens iets van.....quote:Op maandag 29 november 2004 13:03 schreef DeHeldjes het volgende:
*Herrinnert zich een 7-nullen bedrag dat Roda afgelopen week heeft moeten lenen aan de gemeente!
Dus je weet dat... en dan nóg geef je die reactie!? hahaquote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, vertel. Ik weet nergens iets van.....
Gast, serieus, hoe oud ben je nou eigenlijkquote:Op maandag 29 november 2004 14:32 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Dus je weet dat... en dan nóg geef je die reactie!? haha
Slim..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |