Ooit al es verdiept in de competitie?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:46 schreef JaJoah het volgende:zijn er gvd nog steeds supporters van MVV die denken dat ze 't einde van 't seizoen halen
Weer zo'n uiterst intelligente roda supporter hier..quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:46 schreef JaJoah het volgende:zijn er gvd nog steeds supporters van MVV die denken dat ze 't einde van 't seizoen halen
Sjiek he gekquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:53 schreef Afunados het volgende:
[..]
Weer zo'n uiterst intelligente roda supporter hier..![]()
Dit is interresantquote:Op 6 december beslist de KNVB of er weer staanvakken toegestaan worden. De SOVS (samenwerkende organsiaties voetbal supporters) is hier positief over. Veel supporters vinden de ongedwongen sfeer van een staan-vak aantrekkelijk. Ik ook. Niet werken volgens vaste stoeltjes: je gaat staan waar je wilt. Bij je vrienden of vriendinnen. Net als vroeger. Geen gezeik over stoeltjes: je zoekt elkaar gewoon op!! De KNVB stelt wel, als ik de SOVS goed begrepen heb, een beperking: maximaal 1000 supporters per afgezonderd staan-vak. Er kunnen dus eventueel verschillende staan-vakken komen. Ik ben benieuwd hoe MVV hierover denkt en zal het ter sprake brengen.
Persoonlijk vind ik zo'n staan-vak erg aantrekkelijk.
Wat ik graag zou willen weten: wat vinden jullie van zo'n staan-vak? Is dat aantrekkelijk? Waar moet dat komen?
Overigens denk ik, vanuit mijn functie als MVV-supporterscoördinator, dat het verstandig is als MVV-supporters (lees: MVV-supportersclub) zich aansluiten bij de de SOVS.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:06 schreef DutchGooner het volgende:
En weer gaat ie op zijn bek met zijn voorspelling![]()
...quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:06 schreef DutchGooner het volgende:
En weer gaat ie op zijn bek met zijn voorspelling![]()
22quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:22 schreef hellmondunited het volgende:
hoeveel supporters zijn er te verwachten vrijdag?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:10 schreef Tha_T het volgende:
Kut-maastrichtenaren
quote:Woonplaats: Maastricht
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:40 schreef Evertje het volgende:
die 40 punten van Jonker worden dus ook nooit zo gehaald haha
Verwacht maar een redelijk vol uitvakquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:22 schreef hellmondunited het volgende:
hoeveel supporters zijn er te verwachten vrijdag?
das mooiquote:Op maandag 22 november 2004 00:24 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Verwacht maar een redelijk vol uitvakeen bus gaat gaat al
quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:18 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n teletekst-supporter van J0d@
[..]
Ik ben iig slimmer dan jullie 2 bij elkaar want:quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:53 schreef Afunados het volgende:
[..]
Weer zo'n uiterst intelligente roda supporter hier..![]()
hmm nu wordt het moeilijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:11 schreef JaJoah het volgende:
Nope, wil je nog een gokje doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |