Kan Fabio alweer meespelen nadat hij in aanraking is geweest met slagerij Dassen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:12 schreef DeHeldjes het volgende:
En nu naar heracles uit! Almelo gaat eraan ole ole
1-2 Muhamadu en fabio!Zal wel veel belangstelling zijn om naar almelo te gaan! hahaha

Jij bent dom. Ik ken pino! die IS van de angel-side! En even ter info: De oude angel-side gaat tegenwoordig weer naar MVV! geen pubertjes! Dus let op je woorden kees!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:31 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
angelside is back?
overgenomen door 10 pubertjes?
volgens mij weet jij nog niet eens wat de echte angelside voorstelde

Zijn we wel gewend van onze Maastrichtse vriendjesquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:03 schreef Mindlight het volgende:
Gezellig hier

is goed henk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:57 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Jij bent dom. Ik ken pino! die IS van de angel-side! En even ter info: De oude angel-side gaat tegenwoordig weer naar MVV! geen pubertjes! Dus let op je woorden kees!

SJENGEN!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:25 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Zijn we wel gewend van onze Maastrichtse vriendjes![]()

quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:12 schreef DeHeldjes het volgende:
En nu naar heracles uit! Almelo gaat eraan ole ole
1-2 Muhamadu en fabio!Zal wel veel belangstelling zijn om naar almelo te gaan! hahaha

hahaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:25 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
![]()
![]()

Ik heb ze niet geteld, maar het waren en toch behoorlijk wat. Meestal is het minder drukquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:54 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
hahahoeveel mvv supporters waren daar?
Meeste moesten werken... is best kut die wedstrijden op vrijdag

en t was de mooiste wedstrijd van het seizoenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:57 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geteld, maar het waren en toch behoorlijk wat. Meestal is het minder druk

kwestie van prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:54 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
hahahoeveel mvv supporters waren daar?
Meeste moesten werken... is best kut die wedstrijden op vrijdag

Een uitwedstrijd... Maastricht - almelo.. Das 2 1/2 uur rijden! Meeste mensen werken tot 18.00 uur. En de wedstrijd begint om 20.00 uur..quote:Op maandag 1 november 2004 12:00 schreef Evertje het volgende:
[..]
kwestie van prioriteiten stellen
ik moet zelf ook werken, maar zorg gewoon dat ik altijd aanwezig ben.
als het straks om de periode zou gaan, dan kan iedereen opeens wel op vrijdag vrij krijgen.......
ow ja, mag ik nog even lachen om de 5-1 nederlaag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |