maar engelen bestaan nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:42 schreef pino6325 het volgende:
HKM-ANGELSIDE IS BACK MVV check :www.hkmangelside.tk en kom weer allen naar MVV![]()
angelside is back?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:42 schreef pino6325 het volgende:
HKM-ANGELSIDE IS BACK MVV check :www.hkmangelside.tk en kom weer allen naar MVV![]()
Jij wel dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:31 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
volgens mij weet jij nog niet eens wat de echte angelside voorstelde
Waar baseer je dat dan op? Er is inderdaad een deel van de oude harde kern, die nu weer komen kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:31 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
overgenomen door 10 pubertjes?
maar om nou te zeggen dat je weer over een angelside spreekt..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:14 schreef Afunados het volgende:
[..]
Waar baseer je dat dan op? Er is inderdaad een deel van de oude harde kern, die nu weer komen kijken![]()
Ik heb dit seizoen nauwelijks nog wat gezien, de uitwedstrijd in Helmond wordt mijn enige dit jaar(ben dan oaar weekjes in NL), maar wat ik hoor is dat het weer ouderwets gezellig begint te worden en veel Maastrichtenaren de weg naar de Geusselt weer beginnen te vinden!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:24 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
maar om nou te zeggen dat je weer over een angelside spreekt..
daar ben zelfs ik blij omquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:42 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen nauwelijks nog wat gezien, de uitwedstrijd in Helmond wordt mijn enige dit jaar(ben dan oaar weekjes in NL), maar wat ik hoor is dat het weer ouderwets gezellig begint te worden en veel Maastrichtenaren de weg naar de Geusselt weer beginnen te vinden!
Matige reactie,je doet alsof jij ze wel heb meegemaakt,ik heb ze zelfs niet echt meegemaakt en ik loop denk ik wat jaartjes langer mee dan jij,no offence verder,komt uiteraard puur door de leeftijd.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:47 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
![]()
mwa vond jou reactie anders ook aardig matig, maar had ook niet anders verwacht (gezien de verhalen van yeahinho) mensen kunnen zich ook in dingen verdiepen en zo dingen te weten komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Matige reactie,je doet alsof jij ze wel heb meegemaakt,ik heb ze zelfs niet echt meegemaakt en ik loop denk ik wat jaartjes langer mee dan jij,no offence verder,komt uiteraard puur door de leeftijd.
Doe dus aub niet zo uit de hoogte...
ach wat leuk,je gaat weer op de janktour,je haalt vriendje Darkshine er toch wel bij?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:03 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mwa vond jou reactie anders ook aardig matig, maar had ook niet anders verwacht (gezien de verhalen van yeahinho) mensen kunnen zich ook in dingen verdiepen en zo dingen te weten komen.
laat ik dat nou net hebben gedaan (en wat mvv-ers kennen..)
ik ga niet op de janktour, sterker nog t komt zelfs op t zelfde neer. je oordeelt over mij zonder iets van mij te weten. kom dan ook niet bij me aan dat ik over iets oordeel waar ik (volgens jou) niks van weet.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach wat leuk,je gaat weer op de janktour,je haalt vriendje Darkshine er toch wel bij?
Niks matig,was gewoon een vraag waar ik geen normale reactie op kreeg.
Ik stel alleen een vraag...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik ga niet op de janktour, sterker nog t komt zelfs op t zelfde neer. je oordeelt over mij zonder iets van mij te weten. kom dan ook niet bij me aan dat ik over iets oordeel waar ik (volgens jou) niks van weet.
en nu weer ontopic
als je echt iets wilde weten wel, maar jij 'wist' al dat ik niks over de angelside weet, dat maakt de vraag toch heel anders.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik stel alleen een vraag...
Kan jij met ja of nee op antwoorden.....
was serieus bedoeld,maar goed,zand erover...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:55 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als je echt iets wilde weten wel, maar jij 'wist' al dat ik niks over de angelside weet, dat maakt de vraag toch heel anders.
mijn excuses dan, maar ik hoop wel dat je begrijpt dat ik zulke dingen denk en zo reageer als ik allemaal vooroordelen over mij krijg te horen en dat is niet om zielig te doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
was serieus bedoeld,maar goed,zand erover...
Ben maar even de verstandigstequote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mijn excuses dan, maar ik hoop wel dat je begrijpt dat ik zulke dingen denk en zo reageer als ik allemaal vooroordelen over mij krijg te horen en dat is niet om zielig te doen.
laten we t maar weer over us mvvke hebben
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach wat leuk,je gaat weer op de janktour,je haalt vriendje Darkshine er toch wel bij?
Niks matig,was gewoon een vraag waar ik geen normale reactie op kreeg.
Zo lossen we dat op in Hellmond!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben maar even de verstandigste![]()
MVV is OK,Helmond niet
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kansloos figuur!
[..]
de derby mvv-fortuna!quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga binnenkort zeker een keer naar MVV kijken. Tegen wie spelen ze komende vrijdag?
De spelers waren er niet klaar voor. 3-0quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:20 schreef Evertje het volgende:
[..]
de derby mvv-fortuna!
ik ben er klaar voor, nu de spelers nog haha (zeker voor de blessuretijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |