Minuut of tien. Je moet er aan de achterkant v/h station uit(over het passarel) en dan zou ik het even vragen, want het is door een woonwijk en niet direct makkelijk te vinden..quote:Op donderdag 1 september 2005 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
MVV-ers, hoe ver is het lopen van het mvv stadion naar Maastricht CS?
Eindelijk eens een fatsoenlijke club op bezoek. Na de eerste drie thuiswedstrijd zijn er hooguit 30 uitsupporters in de Geusselt geweestquote:
Meer dan 30 halen we welquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:23 schreef Afunados het volgende:
[..]
Eindelijk eens een fatsoenlijke club op bezoek. Na de eerste drie thuiswedstrijd zijn er hooguit 30 uitsupporters in de Geusselt geweest![]()
We hadden hem nog graag bij FS gehadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vind die Gommans wel een goeie...
Viel wel mee, het was nog de helft van de tijd stil.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:19 schreef DarkShine het volgende:
Zal best gezellig geweest zijn in de Geusselt...
Eerste helft was het inderdaad niet geweldig, maar de 2de helft zat de sfeer er toch erg goed in. Of zat je toen alweer in de autoquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Viel wel mee, het was nog de helft van de tijd stil.
Een beetje meer respect voor mij en mijn kompanen graagquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vond de sfeer van MVV-kant toch erg tegenvallen. Wat een hoop achterlijke boefjes trouwens naast het uitvak.
Zit je op die tribune dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef Afunados het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor mij en mijn kompanen graag![]()
Nee, aan de overkant, vanuit het uitvak gezien aan de rechterkantquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zit je op die tribune dan?
Dat dacht ik al. Niet tussen die boefjes aan de zijkant of pal naast het uitvak dus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:37 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nee, aan de overkant, vanuit het uitvak gezien aan de rechterkant![]()
Zong ze dan? Ik dacht dat ze alleen maar op het veld kwam om d'r tieten te laten zien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zong dat wijf eigenlijk? Wij hebben er niks van gehoord![]()
Ik geloof dat dat wat gasten van de "HKM" zijn en die scheiden zich graag van alles en iedereen af..quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Niet tussen die boefjes aan de zijkant of pal naast het uitvak dus.
Maastrichtse gewoontequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zong ze dan? Ik dacht dat ze alleen maar op het veld kwam om d'r tieten te laten zien.
Gayclub maastricht?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Niet tussen die boefjes aan de zijkant of pal naast het uitvak dus.
Die heb ik niet gezien. Ik doelde op dat sukkeltje in MVV-shirt die naar een andere tribune werd gestuurd en die twee verwijfde mannen met lang haar die richting de wand met het uitvak liepen... nou ja...klein stukje maar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gayclub maastricht?Die 2 kerels in rose blousjes die samen naar de toilet gingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |