Ik heb die speler nooit zien voetballen, maar hij lijkt me best een aanwinst voor ons, gezien zijn CV'tje. Stond bij Twente toch bekend als een groot talent..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:51 schreef 007Bontuh het volgende:
Nou nou, alweer een doelgevaarlijke MVV'er erbij![]()
Nou, hier in Maastricht hadden jullie wel erg veel geluk. Neemt niet weg dat het afgelopen seizoen natuurlijk niet bepaald goed was. Maar volgend seizoen beginnen we weer bij 0 en wie weet wat dit nieuwe team kan brengenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:12 schreef Mindlight het volgende:
Ja Afanudos, zoals ik het zie krijgen jullie best een leuke selectie hoor volgend seizoen. Wordt iig leuker dan het afgelopen seizoen
Ja Jonker heeft bijna allemaal oud-spelers van hem aangetrokken, dus hopelijk wordt het wat.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:18 schreef Mindlight het volgende:
whoops, sorry, niet goed gelezen.
Ja en of we mazzel hadden bij jullie, maar goed toch 3 punten
Het zou mij met die selectie niet verbazen als jullie nacompetitie halen hoor, maar dan moet wel alles goed lopen en het ook klikken tussen die spelers en de trainer.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:32 schreef Afunados het volgende:
Tijdje vergeten een nieuw deel te openen, maar hier is 'ie dan toch![]()
(Nieuwe) shirtsponsor: Masita
[afbeelding]
Liever zo'n shirt dan die kuttroep van Nikequote:Op woensdag 14 juli 2004 13:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
goedkoop zeker
5de klassers hebben nog een beter shirtquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liever zo'n shirt dan die kuttroep van Nike
Die hebben vaak ook nog een shirtsponsor. Het ziet er inderdaad een beetje goedkoop uit.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
5de klassers hebben nog een beter shirt
en uit de eredivisequote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:29 schreef DarkShine het volgende:
Groeten uit de Amstel-Cup!
Tegen de tijd dat er iemand is opgestaan in Maastricht, is us mvv'ke al lang afgedaald naar de 7e onderklasse regio zuid-zuid-west en zelfs daar hebben ze het moeilijk sportief en financieel de kop boven water te houden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:11 schreef sjun het volgende:
Het wordt hoog tijd dat er weer een Willy Brokamp opstaat.
Hehe is maar goed dat het maar tot de 6de klasse kan gaan in het amateur voetbal voor MVV.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:27 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat er iemand is opgestaan in Maastricht, is us mvv'ke al lang afgedaald naar de 7e onderklasse regio zuid-zuid-west en zelfs daar hebben ze het moeilijk sportief en financieel de kop boven water te houden.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:29 schreef DarkShine het volgende:
MVV is er thuis ook al 's uitgevlogen tegen Baronie, aantal jaar terug toen speelden ze nog eredivisie...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:28 schreef Evertje het volgende:
Toch leuk, vorig jaar Roda, dit jaar MVV, blijft toch wel een leuk begin van het seizoen zo.
De logica volgende is VVV volgend jaar aan de beurt.
Jullie moeten veel zeggenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:29 schreef DarkShine het volgende:
Zolang je er zelf maar op lacht hequote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:27 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat er iemand is opgestaan in Maastricht, is us mvv'ke al lang afgedaald naar de 7e onderklasse regio zuid-zuid-west en zelfs daar hebben ze het moeilijk sportief en financieel de kop boven water te houden.
Hoezo? Wij zijn tenminste door tegen amateurs.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:59 schreef Afunados het volgende:
[..]
Jullie moeten veel zeggen![]()
itt vorig seizoenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoezo? Wij zijn tenminste door tegen amateurs.
Je moet ook alles quoten, niet wat weg laten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
itt vorig seizoen
Geen idee, maar klinkt goedquote:Op woensdag 22 september 2004 13:07 schreef DIGGER het volgende:
Kan iemand MVV vertellen wat de betekenis is van het woord "top"?
Ook niet veel recht van spreken na vorig seizoen........quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoezo? Wij zijn tenminste door tegen amateurs.
en dat zeg jijquote:Op donderdag 23 september 2004 14:24 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ook niet veel recht van spreken na vorig seizoen........
ik heb nooit gezegd dat ik veel recht van spreken hebquote:Op donderdag 23 september 2004 16:19 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
en dat zeg jij
remember gemert
Late reactie, tegen wie spelen jullie de volgende ronde eigenlijk? MVV uit?quote:Op donderdag 23 september 2004 14:24 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ook niet veel recht van spreken na vorig seizoen........
als enigstequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:15 schreef Afunados het volgende:
11e inmiddels, ik zie een periodetitel wel zitten dit jaar
een periode winnen betekent dat je 8 wedstrijden achter elkaar moet presteren, waarin je misschien net 1 nederlaag kunt permiteren. mvv is daar toch nog echt veel te wisselvallig voorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:15 schreef Afunados het volgende:
11e inmiddels, ik zie een periodetitel wel zitten dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |